Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/fed8db90-4957-11ec-b92e-970acd8c80b9 weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
5f1b0ff4-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907de6670526694a0622 | |
diversiteit Vlaamse lerarenopleidingen | |
2021-11-13T03:48:09.019Z | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/8179bcfc-4434-11ec-9bd2-2b28dc3a4242 | |
31 | |
<p>Na advies van de Raad van State keurt de Vlaamse Regering definitief een besluit goed dat voorziet in het reglementair en procedureel kader voor de <strong>toekenning van jaarlijkse subsidies</strong> <strong>voor diversiteitsprojecten in de Vlaamse lerarenopleidingen die op experimentele basis de in-, door- en uitstroom van doelgroepen in de lerarenopleidingen bevorderen</strong>.. Beoogd worden die doelgroepen die onevenredig participeren in het hoger onderwijs: allochtone studenten, studenten afkomstig uit milieus met een lage sociaal-economische status en studenten met functiebeperkingen. Voor het jaar 2008 is een half miljoen euro voorzien.</p> | |
Na advies van de Raad van State keurt de Vlaamse Regering definitief een besluit goed dat voorziet in het reglementair en procedureel kader voor de toekenning van jaarlijkse subsidies voor diversiteitsprojecten in de Vlaamse lerarenopleidingen die op experimentele basis de in-, door- en uitstroom van doelgroepen in de lerarenopleidingen bevorderen.. Beoogd worden die doelgroepen die onevenredig participeren in het hoger onderwijs: allochtone studenten, studenten afkomstig uit milieus met een lage sociaal-economische status en studenten met functiebeperkingen. Voor het jaar 2008 is een half miljoen euro voorzien. | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7 |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.