Nieuwe pagina: fallback

Vlaanderen

Themis — Ontdek gestructureerde informatie over de besluitvorming van de Vlaamse Regering. Naar de hoofdinhoud

Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/f85cd310-4935-11ec-94bb-99a9d1e168fe weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Onderwerp
f185ca96-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
Einddoelen deeltijds kunstonderwijs
2022-09-10T07:13:37.277Z
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/15014fa0-30d8-11ed-a4c8-8166c197f354
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06ae
Het decreet deeltijds kunstonderwijs (dko) wil het dko actualiseren met een vernieuwde opleidingenstructuur en het opheffen van de programmatiestop. Daarnaast is het ook nodig om einddoelen te actualiseren en te concretiseren. Voor het dko bestaan er tot op heden geen basiscompetenties, eindtermen of ontwikkelingsdoelen, terwijl de einddoelen zijn neergeschreven in minimumleerplannen die al meer dan 25 jaar oud zijn. Ze zijn dus verouderd. Actuele en concrete einddoelen scheppen duidelijke verwachtingen over de beoogde leerresultaten, die tegelijk voldoende uitdagend en realistisch zijn. Om deze einddoelen vast te leggen, hecht de Vlaamse Regering nu, na advies van de Raad van State, haar definitieve goedkeuring aan het besluit over de einddoelen van het deeltijds kunstonderwijs.
14
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5222f956-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52231e5e-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52231350-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5222fb5e-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52232282-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52230400-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/522301e4-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5222fd8e-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5222f730-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5223207a-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5222f2bc-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52231558-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
<p>Het decreet deeltijds kunstonderwijs (dko) wil het dko actualiseren met een vernieuwde opleidingenstructuur en het opheffen van de programmatiestop. Daarnaast is het ook nodig om einddoelen te actualiseren en te concretiseren. Voor het dko bestaan er tot op heden geen basiscompetenties, eindtermen of ontwikkelingsdoelen, terwijl de einddoelen zijn neergeschreven in minimumleerplannen die al meer dan 25 jaar oud zijn. Ze zijn dus verouderd. Actuele en concrete einddoelen scheppen duidelijke verwachtingen over de beoogde leerresultaten, die tegelijk voldoende uitdagend en realistisch zijn. Om deze einddoelen vast te leggen, <strong>hecht </strong>de Vlaamse Regering nu,<strong> </strong>na advies van de Raad van State, <strong>haar definitieve goedkeuring aan het besluit over de einddoelen van het deeltijds kunstonderwijs.</strong></p>
  • Resultaten 1 - 23 van 23

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.