Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/f85cd310-4935-11ec-94bb-99a9d1e168fe weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
f185ca96-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
Einddoelen deeltijds kunstonderwijs | |
2022-09-10T07:13:37.277Z | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/15014fa0-30d8-11ed-a4c8-8166c197f354 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06ae | |
Het decreet deeltijds kunstonderwijs (dko) wil het dko actualiseren met een vernieuwde opleidingenstructuur en het opheffen van de programmatiestop. Daarnaast is het ook nodig om einddoelen te actualiseren en te concretiseren. Voor het dko bestaan er tot op heden geen basiscompetenties, eindtermen of ontwikkelingsdoelen, terwijl de einddoelen zijn neergeschreven in minimumleerplannen die al meer dan 25 jaar oud zijn. Ze zijn dus verouderd. Actuele en concrete einddoelen scheppen duidelijke verwachtingen over de beoogde leerresultaten, die tegelijk voldoende uitdagend en realistisch zijn. Om deze einddoelen vast te leggen, hecht de Vlaamse Regering nu, na advies van de Raad van State, haar definitieve goedkeuring aan het besluit over de einddoelen van het deeltijds kunstonderwijs. | |
14 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5222f956-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52231e5e-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52231350-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5222fb5e-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52232282-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52230400-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/522301e4-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5222fd8e-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5222f730-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5223207a-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5222f2bc-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52231558-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
<p>Het decreet deeltijds kunstonderwijs (dko) wil het dko actualiseren met een vernieuwde opleidingenstructuur en het opheffen van de programmatiestop. Daarnaast is het ook nodig om einddoelen te actualiseren en te concretiseren. Voor het dko bestaan er tot op heden geen basiscompetenties, eindtermen of ontwikkelingsdoelen, terwijl de einddoelen zijn neergeschreven in minimumleerplannen die al meer dan 25 jaar oud zijn. Ze zijn dus verouderd. Actuele en concrete einddoelen scheppen duidelijke verwachtingen over de beoogde leerresultaten, die tegelijk voldoende uitdagend en realistisch zijn. Om deze einddoelen vast te leggen, <strong>hecht </strong>de Vlaamse Regering nu,<strong> </strong>na advies van de Raad van State, <strong>haar definitieve goedkeuring aan het besluit over de einddoelen van het deeltijds kunstonderwijs.</strong></p> |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.