Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/f84f1770-4935-11ec-94bb-99a9d1e168fe weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
f2a3f18c-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
Conceptnota: bijsturing M-decreet | |
2022-09-10T07:13:37.287Z | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/15014fac-30d8-11ed-a4c8-8166c197f354 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06ae | |
De Vlaamse Regering keurt de conceptnota goed over de verdere bijsturing van het M-decreet. Het gaat om enerzijds maatregelen die opgenomen zijn in het gewijzigde M-decreet, en anderzijds een aantal bijkomende maatregelen, onder andere een uitbreiding en betere spreiding van het aanbod buitengewoon onderwijs; ondersteuning voor kidneren met gedragsstoornissen of gedragsproblemen; maatregelen voor bemiddeling en klachtenbehandeling; het invoeren van een leerlingenpaspoort om administratieve belasting weg te werken; coördinatie voor de ondersteuningsnetwerken; het schrappen van de decretale IQ-grens voor kinderen met een mentale beperking; het verder verfijnen van de doelgroepen ondersteuningsnetwerken en expertisescholen en het bepalen van de historische ondergrens voor ondersteuning in het gewoon onderwijs. | |
15 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/522432b2-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
<p>De Vlaamse Regering <strong>keurt de conceptnota goed over de verdere bijsturing van het M-decreet.</strong> Het gaat om enerzijds maatregelen die opgenomen zijn in het gewijzigde M-decreet, en anderzijds een aantal bijkomende maatregelen, onder andere een uitbreiding en betere spreiding van het aanbod buitengewoon onderwijs; ondersteuning voor kidneren met gedragsstoornissen of gedragsproblemen; maatregelen voor bemiddeling en klachtenbehandeling; het invoeren van een leerlingenpaspoort om administratieve belasting weg te werken; coördinatie voor de ondersteuningsnetwerken; het schrappen van de decretale IQ-grens voor kinderen met een mentale beperking; het verder verfijnen van de doelgroepen ondersteuningsnetwerken en expertisescholen en het bepalen van de historische ondergrens voor ondersteuning in het gewoon onderwijs. </p> |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.