Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/f745ec40-4cf7-11eb-87b9-bb867beb4542 weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
2016-11-25T12:00:00+01:00 | |
2022-08-29T09:05:13.427Z | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/2e548380-4c74-11eb-9bee-cf03b228ad18 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/b01c3ca0-2779-11ed-b756-bf5fa8c21f0f | |
18 | |
42 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/1229a139-cd06-4ba7-9998-da34bf46ed6d | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/7fd362b0-4580-4f85-b046-4b62f212f4b6 | |
<p>De Vlaamse Regering hecht haar principiële goedkeuring aan het <strong>voorontwerp van decreet over de vergroening van de verkeersbelasting voor de lichte vracht</strong>. Het decreet past in het Vlaams Regeerakkoord, dat een vergroening van de verkeersbelasting vooropstelt. Voor bestelwagens is inzetten op ontdieseling meestal niet mogelijk, omdat er, behalve voor de kleinste modellen, geen benzineversies beschikbaar zijn. Omdat er ook geen BIV (belasting op de inverkeerstelling) is op lichte vracht, moet vergroening dus gebeuren via de jaarlijkse verkeersbelasting. Over dit voorontwerp van decreet wordt het advies ingewonnen van de SERV, de MORA en de MiNa-Raad, daarna gaat het voor advies naar de Raad van State. </p> | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06b1 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06b2 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06b8 | |
De Vlaamse Regering hecht haar principiële goedkeuring aan het voorontwerp van decreet over de vergroening van de verkeersbelasting voor de lichte vracht. Het decreet past in het Vlaams Regeerakkoord, dat een vergroening van de verkeersbelasting vooropstelt. Voor bestelwagens is inzetten op ontdieseling meestal niet mogelijk, omdat er, behalve voor de kleinste modellen, geen benzineversies beschikbaar zijn. Omdat er ook geen BIV (belasting op de inverkeerstelling) is op lichte vracht, moet vergroening dus gebeuren via de jaarlijkse verkeersbelasting. Over dit voorontwerp van decreet wordt het advies ingewonnen van de SERV, de MORA en de MiNa-Raad, daarna gaat het voor advies naar de Raad van State. | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/516b428e-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/516b3852-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/resource/f6895300-4cf7-11eb-87b9-bb867beb4542 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/resource/f65cebd0-4cf7-11eb-87b9-bb867beb4542 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/resource/f69b2d50-4cf7-11eb-87b9-bb867beb4542 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/516b3a64-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
74d34ae6-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
Vergroening verkeersbelasting voor lichte vracht en oldtimers |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.