Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/e8d126a0-4938-11ec-94bb-99a9d1e168fe weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
c32da0c4-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
Nieuws in de klas | |
2022-09-10T01:42:08.473Z | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/12f19487-9fc6-4c02-afc3-0015b1127144 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/c71b3a25-30a9-11ed-b546-f52852c0e5c4 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06b9 | |
Het leesbevorderingsproject 'Kranten in de Klas' laat sinds het schooljaar 2003-2004 scholieren uit het lager en secundair onderwijs kennismaken met het Vlaamse krantenaanbod. Om het project beter af te stemmen op de evoluties binnen het medialandschap enerzijds en de noden van leerkrachten en leerlingen anderzijds, werd het project omgevormd naar 'Nieuws in de Klas', dat zich sinds het schooljaar 2016-2017 ook richt op digitale kranten en andere audiovisuele en/of online nieuwsmedia. De Vlaamse Regering keurt nu de nota hierover goed en kent de projectsubsidies voor het schooljaar 2017-2018 toe. | |
31 | |
<p>Het leesbevorderingsproject 'Kranten in de Klas' laat sinds het schooljaar 2003-2004 scholieren uit het lager en secundair onderwijs kennismaken met het Vlaamse krantenaanbod. Om het project beter af te stemmen op de evoluties binnen het medialandschap enerzijds en de noden van leerkrachten en leerlingen anderzijds, werd het project omgevormd naar <strong>'Nieuws in de Klas'</strong>, dat zich sinds het schooljaar 2016-2017 ook richt op digitale kranten en andere audiovisuele en/of online nieuwsmedia. De Vlaamse Regering keurt nu de nota hierover goed en kent <strong>de projectsubsidies voor het schooljaar 2017-2018 toe</strong>.</p> |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.