Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/da78ba20-4927-11ec-94bb-99a9d1e168fe weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
5F0D651AFA87E00008000663 | |
Wijzigingsbepalingen exploitatievoorwaarden taxivervoer en het verhuren van auto's met chauffeur | |
2022-06-22T07:53:14.054Z | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/17ddaff0-b2e3-4f02-9157-76a1cf593a5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/5abed3b9-f200-11ec-84af-37629fe5712d | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a071c | |
126 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5F100C1DFA87E00008000881 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5F0D653FFA87E00008000676 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5F0D653FFA87E00008000675 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5F0D6540FA87E0000800067D | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5F0D6540FA87E0000800067A | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5F0D6540FA87E0000800067B | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5F0D653FFA87E00008000674 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5F0D6540FA87E0000800067C | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5F0D6540FA87E00008000679 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5F100C28FA87E00008000882 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5F0D6540FA87E0000800067E | |
<!----><span style="font-family: flanders-sans, sans-serif; font-size: 16px; font-style: normal; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; font-weight: 400;">Na adviezen van de MORA en van de Vlaamse Toezichtcommissie voor de verwerking van persoonsgegevens keurt de</span> Vlaamse Regering opnieuw principieel de <strong>wijzigingsbepalingen</strong> goed aan de <strong>exploitatievoorwaarden voor het individueel bezoldigd personenvervoer</strong>. De wijziging met de meeste impact is het <strong>schrappen van de verplichte wachttijd van 15 minuten bij een bestelde rit</strong>. Zeker in stedelijk gebied is er een optimale inzet van <strong>taxi’s</strong> mogelijk en zal het geen 15 minuten duren eer de taxi van een bestelde rit ter plaatse is. Dit zou betekenen dat de klant de resterende tijd van de 15 minuten op straat moet wachten voor deze kan instappen en de rit kan starten. Dit staat haaks op een optimale inzet van mobiliteit wat juist het opzet is van onder meer deze hervorming. Daarnaast zijn de aanpassingen vooral technisch of tekstueel. Over dit besluit wordt het advies ingewonnen van de Raad van State.<!-- components --> <!----> <!-- components --> <!----> <!-- components --> <!----> <!-- components --> <!----> <!-- components --> <!----> <!-- components --> <!----> <!-- components --> <!----> | |
Voorontwerp van besluit van de Vlaamse Regering tot wijziging van het besluit van de Vlaamse Regering van 8 november 2019 betreffende de exploitatievoorwaarden voor het individueel bezoldigd personenvervoer |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.