Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/d386fab0-492c-11ec-94bb-99a9d1e168fe weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
6f4865ec-dec2-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
Curriculumdossiers voor de eerste graad van het secundair onderwijs | |
2022-06-22T08:01:05.123Z | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/7487ab2d-f201-11ec-84af-37629fe5712d | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06d6 | |
De Codex Secundair Onderwijs bepaalt dat een curriculumdossier op een samenhangende manier en vanuit onderwijskundig perspectief het geheel van de vorming van een structuuronderdeel beschrijft en alle doelen die van toepassing zijn op dat structuuronderdeel samenbrengt. Voor de eerste graad is er een afzonderlijk curriculumdossier voor de A-stroom en voor de B-stroom. De Vlaamse Regering beslist nu om de ingediende curriculumdossiers voor de A-stroom en voor de B-stroom niet goed te keuren, en aan de onderwijsverstrekkers mee te delen dat ze de uitgewerkte curriculumdossiers voor de eerste graad herwerken en pas ter goedkeuring terug voorleggen als de curriculumdossiers voor de studierichtingen in de tweede en derde graad definitief zijn goedgekeurd. Dit gebeurt maximaal een schooljaar na de definitieve goedkeuring van de curriculumdossiers van de tweede en derde graad. In afwachting wordt in de eerste graad gewerkt met voorlopige goedgekeurde leerplannen. | |
50 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52905b9a-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52905776-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52905370-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52904f10-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/529014be-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52905122-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5290596a-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52905582-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52906180-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
<p>De Codex Secundair Onderwijs bepaalt dat een curriculumdossier op een samenhangende manier en vanuit onderwijskundig perspectief het geheel van de vorming van een structuuronderdeel beschrijft en alle doelen die van toepassing zijn op dat structuuronderdeel samenbrengt. Voor de eerste graad is er een afzonderlijk curriculumdossier voor de A-stroom en voor de B-stroom. De Vlaamse Regering <strong>beslist nu om de ingediende curriculumdossiers voor de A-stroom en voor de B-stroom niet goed te keuren, en aan de onderwijsverstrekkers mee te delen dat ze de uitgewerkte curriculumdossiers voor de eerste graad herwerken en pas ter goedkeuring </strong><strong>terug </strong><strong>voorleggen als de curriculumdossiers voor de studierichtingen in de tweede en derde graad definitief zijn goedgekeurd</strong>. Dit gebeurt maximaal een schooljaar na de definitieve goedkeuring van de curriculumdossiers van de tweede en derde graad. In afwachting wordt in de eerste graad gewerkt met voorlopige goedgekeurde leerplannen. </p> |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.