Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/d386fab0-492c-11ec-94bb-99a9d1e168fe weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Waarde

http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#type

https://data.vlaanderen.be/ns/dossier#Stuk

http://mu.semte.ch/vocabularies/core/uuid

6f4865ec-dec2-11e9-aa72-0242c0a80002

http://purl.org/dc/terms/type

Nieuwsbericht

http://www.w3.org/ns/prov#qualifiedAssociation

http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06d6

http://purl.org/dc/terms/title

Curriculumdossiers voor de eerste graad van het secundair onderwijs

http://purl.org/dc/terms/issued

2022-06-22T08:01:05.123Z

http://www.w3.org/ns/prov#wasDerivedFrom

http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/7487ab2d-f201-11ec-84af-37629fe5712d

http://schema.org/position

50

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/529014be-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52904f10-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52905122-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52905370-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52905582-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52905776-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5290596a-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52905b9a-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52906180-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

http://www.semanticdesktop.org/ontologies/2007/01/19/nie#htmlContent

<p>De Codex Secundair Onderwijs bepaalt dat een curriculumdossier op een samenhangende manier en vanuit onderwijskundig perspectief het geheel van de vorming van een structuuronderdeel beschrijft en alle doelen die van toepassing zijn op dat structuuronderdeel samenbrengt. Voor de eerste graad is er een afzonderlijk curriculumdossier voor de A-stroom en voor de B-stroom. De Vlaamse Regering <strong>beslist nu om de ingediende curriculumdossiers voor de A-stroom en voor de B-stroom niet goed te keuren, en aan de onderwijsverstrekkers mee te delen dat ze de uitgewerkte curriculumdossiers voor de eerste graad herwerken en pas ter goedkeuring&nbsp;</strong><strong>terug&nbsp;</strong><strong>voorleggen als de curriculumdossiers voor de studierichtingen in de tweede en derde graad definitief zijn goedgekeurd</strong>. Dit gebeurt maximaal een schooljaar na de definitieve goedkeuring van de curriculumdossiers van de tweede en derde graad. In afwachting wordt in de eerste graad gewerkt met voorlopige goedgekeurde leerplannen.&nbsp;</p>

http://www.w3.org/ns/prov#value

De Codex Secundair Onderwijs bepaalt dat een curriculumdossier op een samenhangende manier en vanuit onderwijskundig perspectief het geheel van de vorming van een structuuronderdeel beschrijft en alle doelen die van toepassing zijn op dat structuuronderdeel samenbrengt. Voor de eerste graad is er een afzonderlijk curriculumdossier voor de A-stroom en voor de B-stroom. De Vlaamse Regering beslist nu om de ingediende curriculumdossiers voor de A-stroom en voor de B-stroom niet goed te keuren, en aan de onderwijsverstrekkers mee te delen dat ze de uitgewerkte curriculumdossiers voor de eerste graad herwerken en pas ter goedkeuring terug voorleggen als de curriculumdossiers voor de studierichtingen in de tweede en derde graad definitief zijn goedgekeurd. Dit gebeurt maximaal een schooljaar na de definitieve goedkeuring van de curriculumdossiers van de tweede en derde graad. In afwachting wordt in de eerste graad gewerkt met voorlopige goedgekeurde leerplannen. 

http://purl.org/dc/terms/subject

Onderwijs

Resultaten 1 - 20 van 20

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.