Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/ad932800-494b-11ec-b92e-970acd8c80b9 weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
60539dd2-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
Peilingsonderzoek: schoolfeedback bij paralleltoetsen | |
2021-11-13T03:41:47.387Z | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/9f5bff23-4433-11ec-9bd2-2b28dc3a4242 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a067e | |
De Vlaamse Regering keurt het addendum goed bij de beheersovereenkomst Steunpunt Toetsonwikkelingen en Peilingen en het bijhorende meerjarenplan en begroting. Het Steunpunt Toetsontwikkelingen en Peilingen staat in voor een steekproefgewijs peilingsonderzoek in scholen. Het addendum integreert nu ook de feedback voor scholen die niet in de steekproef zitten, maar zelf een paralleltoets afnemen, bij het Steunpunt. | |
67 | |
<p>De Vlaamse Regering <strong>keurt het addendum goed bij de beheersovereenkomst Steunpunt Toetsonwikkelingen en Peilingen</strong> en het bijhorende meerjarenplan en begroting. Het Steunpunt Toetsontwikkelingen en Peilingen staat in voor een steekproefgewijs peilingsonderzoek in scholen. Het addendum integreert nu ook de feedback voor scholen die niet in de steekproef zitten, maar zelf een paralleltoets afnemen, bij het Steunpunt.</p> |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.