Nieuwe pagina: fallback

Vlaanderen

Themis — Ontdek gestructureerde informatie over de besluitvorming van de Vlaamse Regering. Naar de hoofdinhoud

Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/9dc6fcb0-4939-11ec-94bb-99a9d1e168fe weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Onderwerp
b702428c-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
Projectsubsidies nascholingsinitiatieven: wijziging subsidiebesluit
2021-11-13T01:18:29.135Z
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/99df83ca-441f-11ec-9bd2-2b28dc3a4242
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06ae
In het kader van de professionalisering van onderwijspersoneel kan de Vlaamse Regering bij de implementatie van een onderwijsvernieuwing gedurende een bepaalde periode specifieke en gerichte ondersteuning (laten) organiseren: de prioritaire nascholing. Hiertoe kunnen aan een aantal nascholingsorganisaties middelen worden toegekend die toelaten om gedurende een bepaalde periode schoolteams te ondersteunen en te begeleiden. De evolutie in professionaliseringsmethoden, zoals het belang van evidence informed practice, blended learning en de nood om te kunnen inspelen op vragen van de deelnemers tussen de sessies door, zijn aanleidingen om het concept aan te passen. De Vlaamse Regering wijzigt daarom, na advies van de Raad van State, definitief diverse bepalingen in haar besluit dat de procedure regelt voor de toekenning van projectsubsidies met betrekking tot de uitvoering van nascholingsinitiatieven.
13
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51d14e58-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51d14a52-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51d1507e-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
<p>In het kader van de professionalisering van onderwijspersoneel kan de Vlaamse Regering bij de implementatie van een onderwijsvernieuwing gedurende een bepaalde periode specifieke en gerichte ondersteuning (laten) organiseren: de <strong>prioritaire nascholing</strong>. Hiertoe kunnen aan een aantal nascholingsorganisaties middelen worden toegekend die toelaten om gedurende een bepaalde periode schoolteams te ondersteunen en te begeleiden. De evolutie in professionaliseringsmethoden, zoals het belang van evidence informed practice, blended learning en de nood om te kunnen inspelen op vragen van de deelnemers tussen de sessies door, zijn aanleidingen om het concept aan te passen. De Vlaamse Regering <strong>wijzigt daarom, na advies van de Raad van State, definitief diverse bepalingen in haar besluit dat de procedure regelt voor de toekenning van projectsubsidies met betrekking tot de uitvoering van nascholingsinitiatieven</strong>.</p>
  • Resultaten 1 - 14 van 14

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.