Nieuwe pagina: fallback

Vlaanderen

Themis — Ontdek gestructureerde informatie over de besluitvorming van de Vlaamse Regering. Naar de hoofdinhoud

Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/9b109480-4cec-11eb-87b9-bb867beb4542 weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Onderwerp
2018-05-04T12:00:00+02:00
2022-08-29T07:26:49.655Z
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/8b113033-4c56-11eb-9bee-cf03b228ad18
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/f15ab133-276b-11ed-b756-bf5fa8c21f0f
5
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7
<p>Een van de speerpunten van het nieuwe niveaudecreet deeltijds kunstonderwijs (dko) is de verankering en ondersteuning van samenwerking tussen de academies, en hun naburige scholen voor basis- en secundair onderwijs, maar ook instellingen voor hoger onderwijs en lokale culturele actoren. Het niveaudecreet creëert een kader om die samenwerking vorm te geven. In uitvoering hiervan, en na advies van de Raad van State,&nbsp;<strong>keurt de Vlaamse Regering definitief het besluit goed over lokale samenwerkingsinitiatieven tussen scholen voor basis- en secundair onderwijs, instellingen voor hoger onderwijs en de academies voor deeltijds kunstonderwijs. </strong>De hoofddoelstellingen van deze samenwerkingsinitiatieven zijn het verhogen van het cultureel bewustzijn van kinderen en jongeren en het toeleiden van een breder publiek naar het dko.</p>
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06ae
Een van de speerpunten van het nieuwe niveaudecreet deeltijds kunstonderwijs (dko) is de verankering en ondersteuning van samenwerking tussen de academies, en hun naburige scholen voor basis- en secundair onderwijs, maar ook instellingen voor hoger onderwijs en lokale culturele actoren. Het niveaudecreet creëert een kader om die samenwerking vorm te geven. In uitvoering hiervan, en na advies van de Raad van State, keurt de Vlaamse Regering definitief het besluit goed over lokale samenwerkingsinitiatieven tussen scholen voor basis- en secundair onderwijs, instellingen voor hoger onderwijs en de academies voor deeltijds kunstonderwijs. De hoofddoelstellingen van deze samenwerkingsinitiatieven zijn het verhogen van het cultureel bewustzijn van kinderen en jongeren en het toeleiden van een breder publiek naar het dko.
http://themis.vlaanderen.be/id/resource/95aedd30-4cec-11eb-87b9-bb867beb4542
http://themis.vlaanderen.be/id/resource/96304230-4cec-11eb-87b9-bb867beb4542
http://themis.vlaanderen.be/id/resource/96298b70-4cec-11eb-87b9-bb867beb4542
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52276c70-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52276e8c-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5227689c-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
f51e2a54-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
Samenwerkingsinitiatieven in het deeltijds kunstonderwijs
  • Resultaten 1 - 19 van 19

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.