Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/96752010-4937-11ec-94bb-99a9d1e168fe weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Waarde

http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#type

https://data.vlaanderen.be/ns/dossier#Stuk

http://mu.semte.ch/vocabularies/core/uuid

d9807dec-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

http://purl.org/dc/terms/type

Nieuwsbericht

http://www.w3.org/ns/prov#qualifiedAssociation

http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06ae

http://purl.org/dc/terms/title

Decreet Hervorming leerlingenbegeleiding

http://purl.org/dc/terms/issued

2022-09-10T01:37:08.844Z

http://www.w3.org/ns/prov#wasDerivedFrom

http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/1244d2f9-30a9-11ed-b546-f52852c0e5c4

http://schema.org/position

14

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5204f7da-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5204feb0-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/520500f4-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52050356-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/520505a4-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/520507c0-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/520509f0-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52050c02-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52050e14-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

http://www.semanticdesktop.org/ontologies/2007/01/19/nie#htmlContent

<p>In het regeerakkoord neemt de Vlaamse Regering zich voor om de verantwoordelijkheden van ouders, lerarenteam, school, CLB en welzijnssector rond leerlingenbegeleiding beter te laten sporen door overlappingen en versnippering weg te werken. Na adviezen van de VLOR, de SERV en de SAR WGG, en na onderhandelingen, <strong>hecht de Vlaamse Regering</strong> daarom <strong>opnieuw haar principiële goedkeuring</strong> aan het <strong>voorontwerp van decreet over de leerlingenbegeleiding in het basisonderwijs, het secundair onderwijs en de centra voor leerlingenbegeleiding</strong>. Met de <strong>hervorming van de bestaande leerlingenbegeleidin</strong>g worden knelpunten weggewerkt door de rollen en taken tussen de verschillende actoren te verscherpen en de werking van de leerlingenbegeleiding te optimaliseren. Over dit voorontwerp van hervormingsdecreet wordt nu het advies ingewonnen van de Raad van State.&nbsp;</p>

http://www.w3.org/ns/prov#value

In het regeerakkoord neemt de Vlaamse Regering zich voor om de verantwoordelijkheden van ouders, lerarenteam, school, CLB en welzijnssector rond leerlingenbegeleiding beter te laten sporen door overlappingen en versnippering weg te werken. Na adviezen van de VLOR, de SERV en de SAR WGG, en na onderhandelingen, hecht de Vlaamse Regering daarom opnieuw haar principiële goedkeuring aan het voorontwerp van decreet over de leerlingenbegeleiding in het basisonderwijs, het secundair onderwijs en de centra voor leerlingenbegeleiding. Met de hervorming van de bestaande leerlingenbegeleiding worden knelpunten weggewerkt door de rollen en taken tussen de verschillende actoren te verscherpen en de werking van de leerlingenbegeleiding te optimaliseren. Over dit voorontwerp van hervormingsdecreet wordt nu het advies ingewonnen van de Raad van State. 

http://purl.org/dc/terms/subject

Onderwijs

Resultaten 1 - 20 van 20

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.