Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/918fcc40-4959-11ec-b92e-970acd8c80b9 weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Waarde

http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#type

https://data.vlaanderen.be/ns/dossier#Stuk

http://mu.semte.ch/vocabularies/core/uuid

5e72554e-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

http://purl.org/dc/terms/type

Nieuwsbericht

http://www.w3.org/ns/prov#qualifiedAssociation

http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907de6670526694a0622

http://purl.org/dc/terms/title

voortgangstoets hogeschoolopleidingen

http://purl.org/dc/terms/issued

2021-11-13T03:48:44.035Z

http://www.w3.org/ns/prov#wasDerivedFrom

http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/98d7a425-4434-11ec-9bd2-2b28dc3a4242

http://schema.org/position

10

http://www.semanticdesktop.org/ontologies/2007/01/19/nie#htmlContent

<p>De Vlaamse Regering legt principieel de methodologie en de criteria vast van de <strong>voortgangstoets voor de academisch gerichte hogeschoolopleidingen</strong> in Vlaanderen. Deze voortgangstoets heeft als doelstelling om tussentijds de wetenschappelijke ondersteuning en de verwevenheid van het onderwijs met het wetenschappelijk onderzoek in die opleidingen te evalueren. De focus ligt daarbij op de onderzoeksgerelateerdheid van de betrokken opleidingen en op de kwantiteit en de kwaliteit van het onderzoek dat in en rond die opleidingen wordt uitgevoerd. Om de administratieve last te beperken wordt de toets zoveel mogelijk afgestemd op het bestaande protocol voor de externe visitaties van de opleidingen. Het besluit wordt nu voor advies voorgelegd aan de Raad van State.</p>

http://www.w3.org/ns/prov#value

De Vlaamse Regering legt principieel de methodologie en de criteria vast van de voortgangstoets voor de academisch gerichte hogeschoolopleidingen in Vlaanderen. Deze voortgangstoets heeft als doelstelling om tussentijds de wetenschappelijke ondersteuning en de verwevenheid van het onderwijs met het wetenschappelijk onderzoek in die opleidingen te evalueren. De focus ligt daarbij op de onderzoeksgerelateerdheid van de betrokken opleidingen en op de kwantiteit en de kwaliteit van het onderzoek dat in en rond die opleidingen wordt uitgevoerd. Om de administratieve last te beperken wordt de toets zoveel mogelijk afgestemd op het bestaande protocol voor de externe visitaties van de opleidingen. Het besluit wordt nu voor advies voorgelegd aan de Raad van State.

http://purl.org/dc/terms/subject

Onderwijs

Resultaten 1 - 11 van 11

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.