Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/8d4409e0-493a-11ec-94bb-99a9d1e168fe weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Waarde

http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#type

https://data.vlaanderen.be/ns/dossier#Stuk

http://mu.semte.ch/vocabularies/core/uuid

a7376670-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

http://purl.org/dc/terms/type

Nieuwsbericht

http://www.w3.org/ns/prov#qualifiedAssociation

http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06ae

http://purl.org/dc/terms/title

Oproep en gunningsprocedure Universitair Steunpunt Toetsontwikkeling en Peilingen

http://purl.org/dc/terms/issued

2022-09-10T01:07:35.516Z

http://www.w3.org/ns/prov#wasDerivedFrom

http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/f37b7e85-30a4-11ed-b546-f52852c0e5c4

http://schema.org/position

7

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51bb3870-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51bb3a96-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51bb3cb2-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

http://www.semanticdesktop.org/ontologies/2007/01/19/nie#htmlContent

<p>De leerinhouden van het Vlaamse onderwijs worden bepaald door eindtermen en ontwikkelingsdoelen. Om een meer algemeen beeld te krijgen van de onderwijsprestaties van leerlingen, is in 2002 gestart met een peilingsonderzoek. In 2012 is daarvoor een universitair steunpunt voor Toetsontwikkeling en Peilingen opgericht. De huidige overeenkomst met dit steunpunt loopt af op 31 december 2017. Om de continuïteit van het peilingsonderzoek in de toekomst te verzekeren, <strong>keurt de Vlaamse Regering nu de oproep goed ter erkenning en subsidiëring van een Steunpunt Toetsontwikkeling en Peilingen voor de periode 2018-2022</strong>. Er wordt een jaarlijkse subsidie van maximaal 1,56 miljoen euro toegekend.&nbsp;</p>

http://www.w3.org/ns/prov#value

De leerinhouden van het Vlaamse onderwijs worden bepaald door eindtermen en ontwikkelingsdoelen. Om een meer algemeen beeld te krijgen van de onderwijsprestaties van leerlingen, is in 2002 gestart met een peilingsonderzoek. In 2012 is daarvoor een universitair steunpunt voor Toetsontwikkeling en Peilingen opgericht. De huidige overeenkomst met dit steunpunt loopt af op 31 december 2017. Om de continuïteit van het peilingsonderzoek in de toekomst te verzekeren, keurt de Vlaamse Regering nu de oproep goed ter erkenning en subsidiëring van een Steunpunt Toetsontwikkeling en Peilingen voor de periode 2018-2022. Er wordt een jaarlijkse subsidie van maximaal 1,56 miljoen euro toegekend. 

http://purl.org/dc/terms/subject

http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7

Resultaten 1 - 14 van 14

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.