Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/8bc20fb0-4938-11ec-94bb-99a9d1e168fe weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
ca0eab2c-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
Personeelsaspecten rechtspositie basiseducatie | |
2022-09-09T23:59:47.678Z | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/7adbe959-309b-11ed-b546-f52852c0e5c4 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06ae | |
Sinds de basiseducatie in 2007 werd overgeheveld naar de sector onderwijs, kennen de personeelsleden het zogenaamde codo-statuut (contractueel departement onderwijs). Het is de bedoeling om voor de personeelsleden van de Centra voor Basiseducatie een apart statuut uit te werken. Hierover is al een voorontwerp van decreet principieel goedgekeurd door de Vlaamse Regering. Ze keurt nu, na advies van de Raad van State, definitief een besluit goed om de personeelsleden van de basiseducatie onder het toepassingsgebied van de onderwijsregelgeving te brengen. | |
11 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51ef6ff0-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51ef768a-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51ef7446-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
<p>Sinds de basiseducatie in 2007 werd overgeheveld naar de sector onderwijs, kennen de personeelsleden het zogenaamde codo-statuut (contractueel departement onderwijs). Het is de bedoeling om voor de personeelsleden van de Centra voor Basiseducatie een apart statuut uit te werken. Hierover is al een voorontwerp van decreet principieel goedgekeurd door de Vlaamse Regering. Ze <strong>keurt nu, na advies van de Raad van State, definitief een besluit goed om de personeelsleden van de basiseducatie onder het toepassingsgebied van de onderwijsregelgeving te brengen</strong>. </p> |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.