Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/871a5120-4c22-11eb-962b-1977e5212a7f weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
2020-07-10T08:00:00Z | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/1e7e7067-4ba2-11eb-aba2-817b51fea752 | |
28 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/ee9bda4a-f54a-41d5-be2f-9d45781623be | |
<!----> De Vlaamse Regering kent een <strong>maximale projectsubsidie van 2,217 miljoen euro</strong> toe <strong>aan de lokale besturen, intergemeentelijke samenwerkingsverbanden of andere organisaties voor de organisatie van taalstimulerende projecten Nederlands voor de periode van 20 juli 2020 tot en met 31 augustus 2021</strong>. In een taalrijke en stimulerende omgeving en onder deskundige begeleiding kunnen (voltijds en deeltijds) leerplichtige kinderen en jongeren hun kennis van het Nederlands versterken. De organisatie van deze activiteiten ligt in handen van de lokale besturen (al dan niet in de vorm van intergemeentelijke samenwerkingsverbanden) en gebeurt met partners uit het onderwijsveld en de vrijetijdssector in de Vlaamse Gemeenschap. Deze activiteiten vinden plaats tijdens de schoolvakantie(s) en/of buiten de reguliere schooltijd op voor-, na- en/of buitenschoolse momenten en/of in het weekend. Regio’s waar kinderen minder in contact komen met het Nederlands, zoals de grootsteden en de Vlaamse Rand, krijgen bijzondere aandacht.<!-- components --> <!----> <!-- components --> <!----> <!-- components --> <!----> <!-- components --> <!----> | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a0713 | |
5F041F22FA87E000080004DA | |
Subsidie taalstimulerende activiteiten Nederlands in schoolvakanties en buitenschoolse opvang voor kinderen en jongeren |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.