Nieuwe pagina: fallback

Vlaanderen

Themis — Ontdek gestructureerde informatie over de besluitvorming van de Vlaamse Regering. Naar de hoofdinhoud

Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/7f444090-4cf5-11eb-87b9-bb867beb4542 weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Onderwerp
2017-03-10T12:00:00+01:00
2022-08-29T08:29:04.906Z
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/02347d5d-4c6e-11eb-9bee-cf03b228ad18
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/a3b0194d-2774-11ed-b756-bf5fa8c21f0f
14
31
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/610ed51e-6b20-4171-9a83-eedc6eabf7e6
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/faf802ff-bca7-4419-acc0-d84937e5bcd4
<p>Eind maart 2016 stelde de Vlaamse Regering haar <strong>nota &#39;Visie 2050: een langetermijnstrategie voor Vlaanderen&#39;</strong> voor. De ambitie voor Vlaanderen naar 2050 toe, richt zich op het creëren van welvaart en welzijn op een slimme, innovatieve en duurzame manier in een sociaal, open, veerkrachtig en internationaal Vlaanderen, waarin iedereen meetelt. Er werden zeven transitieprioriteiten bepaald die noodzakelijk zijn om een omslag richting 2050 te maken. Deze transities zijn structurele veranderingen met een grote impact op de samenleving. Op basis van Visie 2050 wordt per transitieprioriteit een startnota voorgelegd. De Vlaamse Regering hecht haar goedkeuring aan de <strong>conceptnota &#39;Levenslang leren en de dynamische levensloopbaan&#39;</strong>. De conceptnota beschrijft de impact van technologie op jobs, kwalificaties en vaardigheden; hoe trends als individualisering en flexibilisering de loopbanen en arbeidsrelaties kunnen herdefiniëren en de verwachte evoluties in het onderwijs- en vormingslandschap. Bedoeling is te komen tot een nieuwe visie op de lerende levensloopbaan. De trekkende ministers zullen zorgen voor de coördinatie en opvolging van de verdere uitvoering van deze conceptnota, en zullen de startnota&#39;s voor overleg overmaken aan de SERV, aan VlOR en de VARIO.&nbsp;</p>
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06ae
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06b7
Eind maart 2016 stelde de Vlaamse Regering haar nota 'Visie 2050: een langetermijnstrategie voor Vlaanderen' voor. De ambitie voor Vlaanderen naar 2050 toe, richt zich op het creëren van welvaart en welzijn op een slimme, innovatieve en duurzame manier in een sociaal, open, veerkrachtig en internationaal Vlaanderen, waarin iedereen meetelt. Er werden zeven transitieprioriteiten bepaald die noodzakelijk zijn om een omslag richting 2050 te maken. Deze transities zijn structurele veranderingen met een grote impact op de samenleving. Op basis van Visie 2050 wordt per transitieprioriteit een startnota voorgelegd. De Vlaamse Regering hecht haar goedkeuring aan de conceptnota 'Levenslang leren en de dynamische levensloopbaan'. De conceptnota beschrijft de impact van technologie op jobs, kwalificaties en vaardigheden; hoe trends als individualisering en flexibilisering de loopbanen en arbeidsrelaties kunnen herdefiniëren en de verwachte evoluties in het onderwijs- en vormingslandschap. Bedoeling is te komen tot een nieuwe visie op de lerende levensloopbaan. De trekkende ministers zullen zorgen voor de coördinatie en opvolging van de verdere uitvoering van deze conceptnota, en zullen de startnota's voor overleg overmaken aan de SERV, aan VlOR en de VARIO. 
http://themis.vlaanderen.be/id/resource/85849810-4cf5-11eb-87b9-bb867beb4542
http://themis.vlaanderen.be/id/resource/8413ca00-4cf5-11eb-87b9-bb867beb4542
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5198d898-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5198d668-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
93af0bda-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
Conceptnota: 'Startnota transitieprioriteit Levenslang leren en de dynamische levensloopbaan'
  • Resultaten 1 - 21 van 21

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.