Nieuwe pagina: fallback

Vlaanderen

Themis — Ontdek gestructureerde informatie over de besluitvorming van de Vlaamse Regering. Naar de hoofdinhoud

Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/7e6fad40-4942-11ec-94bb-99a9d1e168fe weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Onderwerp
60f7c290-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
Conceptnota: Masterplan Scholenbouw
2021-11-13T03:40:28.519Z
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/6f9613ed-4433-11ec-9bd2-2b28dc3a4242
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a068e
De Vlaamse Regering stemt in met de conceptnota 'Masterplan Scholenbouw' en met de verdere uitwerking van het actieplan met de 5 strategische en 15 operationele doelstellingen. Het Masterplan Scholenbouw bouwt verder op de afspraken in het Vlaams Regeerakkoord 2014-2019 en op de doelstellingen in de beleidsnota Onderwijs 2014-2019. Het moet de toestand van het bestaand schoolpatrimonium verbeteren, met het oog op capaciteitsuitbreiding voor bijkomende plaatsen zorgen en de multifunctionaliteit van nieuwe en vernieuwde schoolgebouwen waarborgen.
25
<p>De Vlaamse Regering <strong>stemt in met de conceptnota &#39;Masterplan Scholenbouw&#39; en met de verdere uitwerking van het actieplan met de 5 strategische en 15 operationele doelstellingen.</strong> Het Masterplan Scholenbouw bouwt verder op de afspraken in het Vlaams Regeerakkoord 2014-2019 en op de doelstellingen in de beleidsnota Onderwijs 2014-2019. Het moet de toestand van het bestaand schoolpatrimonium verbeteren, met het oog op capaciteitsuitbreiding voor bijkomende plaatsen zorgen en de multifunctionaliteit van nieuwe en vernieuwde schoolgebouwen waarborgen.</p>
  • Resultaten 1 - 11 van 11

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.