Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/7ad27320-4c27-11eb-962b-1977e5212a7f weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
2019-12-20T09:00:00Z | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/a9f5fa12-4bac-11eb-aba2-817b51fea752 | |
94 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/17ddaff0-b2e3-4f02-9157-76a1cf593a5b | |
<!----> Volgens de Europese regelgeving over het <strong>openbaar personenvervoer</strong> per spoor en <strong>over de weg</strong> kan de Vlaamse Regering <strong>een interne exploitant aanduiden van het kernnet en het aanvullend net</strong>. Deze exploitant moet volgens het Decreet Basisbereikbaarheid voldoen aan een benchmark, waarvoor de Vlaamse Regering de regels vaststelt. De benchmark wordt om de tien jaar uitgevoerd, met een tussentijdse evaluatie om de vijf jaar. De Vlaamse Regering <strong>legt nu principieel het methodisch afsprakenkader vast om de benchmark te laten uitvoeren.</strong> Het gaat daarbij over de methode van de benchmark; de criteria voor de methodische selectie van referentiebedrijven; efficiëntieconcepten en indicatoren voor de uitvoering en besluitvorming en rapportering. Over dit besluit wordt het advies ingewonnen van de Mobiliteitsraad van Vlaanderen (MORA), daarna gaat het voor advies naar de Raad van State. <!-- components --> <!----> <!-- components --> <!----> <!-- components --> <!----> <!-- components --> <!----> <!-- components --> <!----> | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a071c | |
http://themis.vlaanderen.be/id/resource/7cd93fa0-4c27-11eb-962b-1977e5212a7f | |
http://themis.vlaanderen.be/id/resource/7d253cc0-4c27-11eb-962b-1977e5212a7f | |
5DF8901F5084E7000800017A | |
Benchmark VVM De Lijn |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.