Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/7ac33620-4939-11ec-94bb-99a9d1e168fe weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Waarde |
---|---|
b90e3608-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 |
|
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06ae |
|
Modulaire structuur secundair onderwijs |
|
2021-11-13T01:13:56.207Z |
|
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/f824781a-441e-11ec-9bd2-2b28dc3a4242 |
|
11 |
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51d71cf2-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 |
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51d71f0e-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 |
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51d72152-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 |
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51d7238c-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 |
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51d725a8-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 |
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51d727ce-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 |
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51d729e0-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 |
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51d72c10-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 |
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51d72e2c-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 |
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51d7303e-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 |
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51d7326e-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 |
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51d7348a-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 |
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51d736ba-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 |
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51d738cc-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 |
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51d73ade-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 |
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51d73d0e-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 |
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51d73f20-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 |
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51d74b64-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 |
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51d74d9e-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 |
|
http://www.semanticdesktop.org/ontologies/2007/01/19/nie#htmlContent |
<p>Na onderhandelingen en na advies van de Raad van State legt de Vlaamse Regering <strong>definitief nieuwe opleidingsprofielen en nieuwe uitbreidingsmodules vast voor het opleidingsaanbod van het secundair volwassenenonderwijs</strong>. Het gaat om de opleidingsprofielen Siersmid, Hoefsmid, Tokkelinstrumentenbouwer-hersteller, Strijkinstrumentenbouwer-hersteller, Klavierinstrumentenbouwer-hersteller, Vakman Houtsnijwerk, Begeleider in de Kinderopvang, Verzorgende, Zorgkundige, Farmaceutisch Technisch Assistent, Uitvaartmedewerker, Uitvaartassistent, Uitvaartmanager en de zwevende modules en uitbreidingsmodules meubelmakerij. Ze actualiseert tegelijk de indeling van studiegebieden in opleidingen van het secundair volwassenenonderwijs. </p> |
Na onderhandelingen en na advies van de Raad van State legt de Vlaamse Regering definitief nieuwe opleidingsprofielen en nieuwe uitbreidingsmodules vast voor het opleidingsaanbod van het secundair volwassenenonderwijs. Het gaat om de opleidingsprofielen Siersmid, Hoefsmid, Tokkelinstrumentenbouwer-hersteller, Strijkinstrumentenbouwer-hersteller, Klavierinstrumentenbouwer-hersteller, Vakman Houtsnijwerk, Begeleider in de Kinderopvang, Verzorgende, Zorgkundige, Farmaceutisch Technisch Assistent, Uitvaartmedewerker, Uitvaartassistent, Uitvaartmanager en de zwevende modules en uitbreidingsmodules meubelmakerij. Ze actualiseert tegelijk de indeling van studiegebieden in opleidingen van het secundair volwassenenonderwijs. |
|
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.