Nieuwe pagina: fallback

Vlaanderen

Themis — Ontdek gestructureerde informatie over de besluitvorming van de Vlaamse Regering. Naar de hoofdinhoud

Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/74b6a040-4cfb-11eb-87b9-bb867beb4542 weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Onderwerp
2015-12-11T12:00:00+01:00
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/6d986625-4c79-11eb-9bee-cf03b228ad18
15
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7
<p>De Vlaamse Regering <strong>gaat akkoord met de principes uit de conceptnota &#39;Krijtlijnen voor een hervorming van de leerlingenbegeleiding in Vlaanderen&#39;</strong>. Bedoeling is de rollen en taken van alle onderscheiden actoren (leerling, ouders, school, CLB, pedagogische begeleidingsdiensten, hulpverlening...) scherp te stellen, zowel voor het basis- als het secundair onderwijs, voor het gewoon en het buitengewoon onderwijs. Het basisprincipe hierbij is dat elke leerling recht heeft op professionele en kwaliteitsvolle leerlingenbegeleiding. De bevoegde minister voor onderwijs zal zorgen voor de uitwerking van deze conceptnota.&nbsp;</p>
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a068e
De Vlaamse Regering gaat akkoord met de principes uit de conceptnota 'Krijtlijnen voor een hervorming van de leerlingenbegeleiding in Vlaanderen'. Bedoeling is de rollen en taken van alle onderscheiden actoren (leerling, ouders, school, CLB, pedagogische begeleidingsdiensten, hulpverlening...) scherp te stellen, zowel voor het basis- als het secundair onderwijs, voor het gewoon en het buitengewoon onderwijs. Het basisprincipe hierbij is dat elke leerling recht heeft op professionele en kwaliteitsvolle leerlingenbegeleiding. De bevoegde minister voor onderwijs zal zorgen voor de uitwerking van deze conceptnota. 
6117ab28-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
Conceptnota: krijtlijnen voor een hervorming van de leerlingenbegeleiding in Vlaanderen
  • Resultaten 1 - 11 van 11

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.