Nieuwe pagina: fallback

Vlaanderen

Themis — Ontdek gestructureerde informatie over de besluitvorming van de Vlaamse Regering. Naar de hoofdinhoud

Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/6ac8fd60-4ce9-11eb-87b9-bb867beb4542 weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Onderwerp
2018-09-28T12:00:00+02:00
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/ed067bfa-4c4d-11eb-9bee-cf03b228ad18
16
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/610ed51e-6b20-4171-9a83-eedc6eabf7e6
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7
<p>Na advies van de Raad van State hecht de Vlaamse Regering <strong>haar definitieve goedkeuring aan het ontwerpdecreet over duaal leren</strong> <strong>in het Vlaamse buitengewoon secundair onderwijs</strong> en aan de bijbehorende memorie van toelichting.<strong> </strong>Het ontwerpdecreet wordt nu ingediend bij het Vlaams Parlement.</p>
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06ae
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06b7
Na advies van de Raad van State hecht de Vlaamse Regering haar definitieve goedkeuring aan het ontwerpdecreet over duaal leren in het Vlaamse buitengewoon secundair onderwijs en aan de bijbehorende memorie van toelichting. Het ontwerpdecreet wordt nu ingediend bij het Vlaams Parlement.
http://themis.vlaanderen.be/id/resource/6eedeef0-4ce9-11eb-87b9-bb867beb4542
http://themis.vlaanderen.be/id/resource/6ef9d5d0-4ce9-11eb-87b9-bb867beb4542
http://themis.vlaanderen.be/id/resource/6f2cf3c0-4ce9-11eb-87b9-bb867beb4542
http://themis.vlaanderen.be/id/resource/6e865380-4ce9-11eb-87b9-bb867beb4542
192c31a2-dec2-11e9-aa72-0242c0a80002
Duaal leren in het buitengewoon secundair onderwijs
  • Resultaten 1 - 17 van 17

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.