Nieuwe pagina: fallback

Vlaanderen

Themis — Ontdek gestructureerde informatie over de besluitvorming van de Vlaamse Regering. Naar de hoofdinhoud

Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/69531cd0-493d-11ec-94bb-99a9d1e168fe weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Onderwerp
7b27e0dc-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
Project Spartacus 1: addendum aan Kaderovereenkomst 'Tramverbinding Hasselt-Maastricht'
2022-09-09T23:06:54.944Z
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/63aa8960-a301-40b4-9bba-7cfed45f0494
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/17ddaff0-b2e3-4f02-9157-76a1cf593a5b
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/17fc57e9-3094-11ed-b546-f52852c0e5c4
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06b5
In 2011 ondertekenden het Vlaamse Gewest samen met De Lijn, de provincie Nederlands Limburg en de stad Maastricht de 'kaderovereenkomst Tramverbinding Hasselt-Maastricht'. Het was de bedoeling om de taken en verantwoordelijkheden te verdelen en procesafspraken te maken voor deze tramverbinding. Door problemen aan Nederlandse kant kan het project niet gerealiseerd worden op basis van de toen gemaakte afspraken, maar moet de eindhalte voorzien worden aan Mosae Forum in plaats van aan het Centraal station van Maastricht. Daarom is een wijziging nodig, onder de vorm van een addendum 1 aan de Kaderovereenkomst. De Vlaamse Regering keurt dit addendum goed, de bevoegde minister voor mobiliteit zal het in naam van de Vlaamse Regering ondertekenen. 
18
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5170fef4-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51710110-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
<p>In 2011 ondertekenden het Vlaamse Gewest samen met De Lijn, de provincie Nederlands Limburg en de stad Maastricht de &#39;<strong>kaderovereenkomst Tramverbinding Hasselt-Maastricht</strong>&#39;. Het was de bedoeling om de taken en verantwoordelijkheden te verdelen en procesafspraken te maken voor deze tramverbinding. Door problemen aan Nederlandse kant kan het project niet gerealiseerd worden op basis van de toen gemaakte afspraken, maar moet de eindhalte voorzien worden aan Mosae Forum in plaats van aan het Centraal station van Maastricht. Daarom is een <strong>wijziging </strong>nodig, onder de vorm van een addendum 1 aan de Kaderovereenkomst. De Vlaamse Regering <strong>keurt dit addendum goed</strong>, de bevoegde minister voor mobiliteit zal het in naam van de Vlaamse Regering ondertekenen.&nbsp;</p>
  • Resultaten 1 - 14 van 14

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.