Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/5fc96480-492e-11ec-94bb-99a9d1e168fe weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
5520b55c-dec2-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
IMEC: toekenning steun project I-Learn | |
2022-09-09T23:25:54.839Z | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/c8a94efe-10a8-4f5f-a77a-2ca188dc7b51 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/ca626cb0-7f48-4e2f-8c09-2c77d34bef47 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/bd461dd4-3096-11ed-b546-f52852c0e5c4 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06d6 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06de | |
Leren op maat van elk kind wordt vaak gezien als de toekomst van ons onderwijs. Technologie is daarbij een bijzonder krachtige hefboom om dit leren op maat mogelijk te maken. De Vlaamse Regering wil in dit verband een proeftuin en demonstratieproject opstarten waarbij ook onderzoek wordt gedaan op dit domein. Dit kan zorgen voor een doorbraak voor gepersonaliseerd digitaal leren in het Vlaamse onderwijs. De Vlaamse Regering keurt daarvoor het besluit goed dat een subsidie toekent van 20 miljoen euro aan IMEC als uitvoerder van het project I-Learn. Het project zet in op personalisering en op verantwoord en duurzaam inzetten van technologie, en op peer-2-peer leervormen waarbij leerlingen elkaar helpen om sterker te presteren. Dat gebeurt door een online portaal waar digitale toepassingen voor gepersonaliseerd leren drempelvrij en zonder kosten ter beschikking zullen worden gesteld aan alle Vlaamse scholen en leerkrachten. | |
27 | |
<p>Leren op maat van elk kind wordt vaak gezien als de toekomst van ons onderwijs. Technologie is daarbij een bijzonder krachtige hefboom om dit leren op maat mogelijk te maken. De Vlaamse Regering wil in dit verband een proeftuin en demonstratieproject opstarten waarbij ook onderzoek wordt gedaan op dit domein. Dit kan zorgen voor een doorbraak voor <strong>gepersonaliseerd digitaal leren in het Vlaamse onderwijs</strong>. De Vlaamse Regering <strong>keurt daarvoor het besluit goed dat een subsidie toekent van 20 miljoen euro aan IMEC als uitvoerder van het project I-Learn</strong>. Het project zet in op personalisering en op verantwoord en duurzaam inzetten van technologie, en op peer-2-peer leervormen waarbij leerlingen elkaar helpen om sterker te presteren. Dat gebeurt door een online portaal waar digitale toepassingen voor gepersonaliseerd leren drempelvrij en zonder kosten ter beschikking zullen worden gesteld aan alle Vlaamse scholen en leerkrachten. </p> |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.