Nieuwe pagina: fallback

Vlaanderen

Themis — Ontdek gestructureerde informatie over de besluitvorming van de Vlaamse Regering. Naar de hoofdinhoud

Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/5edea5a0-494a-11ec-b92e-970acd8c80b9 weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Onderwerp
60c05d6e-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
Conceptnota 'Duaal Leren'
2021-11-13T03:41:01.603Z
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/610ed51e-6b20-4171-9a83-eedc6eabf7e6
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/85420510-4433-11ec-9bd2-2b28dc3a4242
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a069b
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a068e
De Vlaamse Regering stemt in met de conceptnota 'Duaal Leren. Een volwaardige kwalificerende leerweg.' Duaal leren houdt in dat de hoofdmoot van de te behalen competenties door leerplichtige jongeren in een arbeidssituatie gebeurt. Het betekent dat arbeidsrijpe leerplichtige jongeren een kwalificatie (bijvoorbeeld het diploma secundair onderwijs) behalen via hun werkervaring in bedrijven, dat ze beter voorbereid zijn op de arbeidsmarkt en dat de vele stelsels van leren en werken worden vereenvoudigd.
5
<p>De Vlaamse Regering stemt in met de <strong>conceptnota &#39;Duaal Leren. Een volwaardige kwalificerende leerweg.&#39; </strong>Duaal leren houdt in dat de hoofdmoot van de te behalen competenties door leerplichtige jongeren in een arbeidssituatie gebeurt. Het betekent dat arbeidsrijpe leerplichtige jongeren een kwalificatie (bijvoorbeeld het diploma secundair onderwijs) behalen via hun werkervaring in bedrijven, dat ze beter voorbereid zijn op de arbeidsmarkt en dat de vele stelsels van leren en werken worden vereenvoudigd.</p>
  • Resultaten 1 - 13 van 13

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.