Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/5edea5a0-494a-11ec-b92e-970acd8c80b9 weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
60c05d6e-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
Conceptnota 'Duaal Leren' | |
2021-11-13T03:41:01.603Z | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/610ed51e-6b20-4171-9a83-eedc6eabf7e6 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/85420510-4433-11ec-9bd2-2b28dc3a4242 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a069b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a068e | |
De Vlaamse Regering stemt in met de conceptnota 'Duaal Leren. Een volwaardige kwalificerende leerweg.' Duaal leren houdt in dat de hoofdmoot van de te behalen competenties door leerplichtige jongeren in een arbeidssituatie gebeurt. Het betekent dat arbeidsrijpe leerplichtige jongeren een kwalificatie (bijvoorbeeld het diploma secundair onderwijs) behalen via hun werkervaring in bedrijven, dat ze beter voorbereid zijn op de arbeidsmarkt en dat de vele stelsels van leren en werken worden vereenvoudigd. | |
5 | |
<p>De Vlaamse Regering stemt in met de <strong>conceptnota 'Duaal Leren. Een volwaardige kwalificerende leerweg.' </strong>Duaal leren houdt in dat de hoofdmoot van de te behalen competenties door leerplichtige jongeren in een arbeidssituatie gebeurt. Het betekent dat arbeidsrijpe leerplichtige jongeren een kwalificatie (bijvoorbeeld het diploma secundair onderwijs) behalen via hun werkervaring in bedrijven, dat ze beter voorbereid zijn op de arbeidsmarkt en dat de vele stelsels van leren en werken worden vereenvoudigd.</p> |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.