Nieuwe pagina: fallback

Vlaanderen

Themis — Ontdek gestructureerde informatie over de besluitvorming van de Vlaamse Regering. Naar de hoofdinhoud

Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/5da39e50-492e-11ec-94bb-99a9d1e168fe weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Onderwerp
53d8f4c0-dec2-11e9-aa72-0242c0a80002
Curriculumdossiers eerste graad secundair onderwijs
2022-09-09T23:25:54.724Z
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/bd461db0-3096-11ed-b546-f52852c0e5c4
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06d6
De Vlaamse Regering keurt de curriculumdossiers voor de eerste graad van het secundair onderwijs goed voor het schooljaar 2019-2020. De Codex Secundair Onderwijs bepaalt dat een curriculumdossier op samenhangende wijze en vanuit onderwijskundig perspectief het geheel van de vorming van een structuuronderdeel beschrijft en alle doelen die van toepassing zijn op dat structuuronderdeel samenbrengt. In voorkomend geval worden de eindtermen, uitbreidingsdoelen Nederlands en specifieke eindtermen letterlijk opgenomen.
13
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52b00f08-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52b00ac6-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52ac7c4e-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52b00d0a-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52ac7e56-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52b0112e-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
<p>De Vlaamse Regering keurt de <strong>curriculumdossiers voor de eerste graad van het secundair onderwijs</strong> goed <strong>voor het schooljaar 2019-2020</strong>. De Codex Secundair Onderwijs bepaalt dat een curriculumdossier op samenhangende wijze en vanuit onderwijskundig perspectief het geheel van de vorming van een structuuronderdeel beschrijft en alle doelen die van toepassing zijn op dat structuuronderdeel samenbrengt. In voorkomend geval worden de eindtermen, uitbreidingsdoelen Nederlands en specifieke eindtermen letterlijk opgenomen.</p>
  • Resultaten 1 - 17 van 17

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.