Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/5da39e50-492e-11ec-94bb-99a9d1e168fe weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Waarde

http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#type

https://data.vlaanderen.be/ns/dossier#Stuk

http://mu.semte.ch/vocabularies/core/uuid

53d8f4c0-dec2-11e9-aa72-0242c0a80002

http://purl.org/dc/terms/type

Nieuwsbericht

http://www.w3.org/ns/prov#qualifiedAssociation

http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06d6

http://purl.org/dc/terms/title

Curriculumdossiers eerste graad secundair onderwijs

http://purl.org/dc/terms/issued

2022-09-09T23:25:54.724Z

http://www.w3.org/ns/prov#wasDerivedFrom

http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/bd461db0-3096-11ed-b546-f52852c0e5c4

http://schema.org/position

13

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52ac7c4e-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52ac7e56-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52b00ac6-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52b00d0a-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52b00f08-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/52b0112e-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

http://www.semanticdesktop.org/ontologies/2007/01/19/nie#htmlContent

<p>De Vlaamse Regering keurt de <strong>curriculumdossiers voor de eerste graad van het secundair onderwijs</strong> goed <strong>voor het schooljaar 2019-2020</strong>. De Codex Secundair Onderwijs bepaalt dat een curriculumdossier op samenhangende wijze en vanuit onderwijskundig perspectief het geheel van de vorming van een structuuronderdeel beschrijft en alle doelen die van toepassing zijn op dat structuuronderdeel samenbrengt. In voorkomend geval worden de eindtermen, uitbreidingsdoelen Nederlands en specifieke eindtermen letterlijk opgenomen.</p>

http://www.w3.org/ns/prov#value

De Vlaamse Regering keurt de curriculumdossiers voor de eerste graad van het secundair onderwijs goed voor het schooljaar 2019-2020. De Codex Secundair Onderwijs bepaalt dat een curriculumdossier op samenhangende wijze en vanuit onderwijskundig perspectief het geheel van de vorming van een structuuronderdeel beschrijft en alle doelen die van toepassing zijn op dat structuuronderdeel samenbrengt. In voorkomend geval worden de eindtermen, uitbreidingsdoelen Nederlands en specifieke eindtermen letterlijk opgenomen.

http://purl.org/dc/terms/subject

Onderwijs

Resultaten 1 - 17 van 17

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.