Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/588cd120-4d53-11eb-b632-0bd8997afb9b weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
2009-12-11T12:00:00+01:00 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/3123252f-4c7a-11eb-9bee-cf03b228ad18 | |
74 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7 | |
<p>Sinds 2002 worden in Vlaanderen periodieke peilingen afgenomen die informatie leveren over de kwaliteit van het Vlaamse onderwijs en een basis zijn om de eindtermen en ontwikkelingsdoelen te evalueren en eventueel te herzien. De Vlaamse Regering beslist nu om het <strong>systeem van peilingen in het onderwijs na 2011 verder te zetten</strong>. Ze machtigt tevens de minister bevoegd voor onderwijs de 'overeenkomst Periodieke peilingen, werkjaar 2010 in uitvoering van de kaderovereenkomst 2006-2011' te ondertekenen en laat hem de modaliteiten uitwerken voor het verder zetten van de peilingen na 2011.</p> | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a0669 | |
Sinds 2002 worden in Vlaanderen periodieke peilingen afgenomen die informatie leveren over de kwaliteit van het Vlaamse onderwijs en een basis zijn om de eindtermen en ontwikkelingsdoelen te evalueren en eventueel te herzien. De Vlaamse Regering beslist nu om het systeem van peilingen in het onderwijs na 2011 verder te zetten. Ze machtigt tevens de minister bevoegd voor onderwijs de 'overeenkomst Periodieke peilingen, werkjaar 2010 in uitvoering van de kaderovereenkomst 2006-2011' te ondertekenen en laat hem de modaliteiten uitwerken voor het verder zetten van de peilingen na 2011. | |
5f3839bc-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
Periodieke peiling van leerlingenprestaties in leerplichtonderwijs |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.