Nieuwe pagina: fallback

Vlaanderen

Themis — Ontdek gestructureerde informatie over de besluitvorming van de Vlaamse Regering. Naar de hoofdinhoud

Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/56e96680-4cf4-11eb-87b9-bb867beb4542 weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Onderwerp
2017-05-05T12:00:00+02:00
2022-08-29T07:40:27.931Z
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/dae076c1-4c6a-11eb-9bee-cf03b228ad18
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/d9443d81-276d-11ed-b756-bf5fa8c21f0f
2
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7
<p>In het kader van de professionalisering van onderwijspersoneel kan de Vlaamse Regering bij de implementatie van een onderwijsvernieuwing gedurende een bepaalde periode specifieke en gerichte ondersteuning (laten) organiseren: de <strong>prioritaire nascholing</strong>. Hiertoe kan aan een aantal nascholingsorganisaties middelen worden toegekend die toelaten om gedurende een bepaalde periode schoolteams te ondersteunen en te begeleiden. De evolutie in professionaliseringsmethoden, zoals het belang van evidence informed practice, blended learning en de nood om te kunnen inspelen op vragen van de deelnemers tussen de sessies door, zijn aanleidingen om het concept aan te passen. De Vlaamse Regering <strong>wijzigt daarom, na advies van de Raad van State, opnieuw principieel diverse bepalingen in haar besluit dat de procedure regelt voor de toekenning van projectsubsidies met betrekking tot de uitvoering van nascholingsinitiatieven</strong>. Over dit wijzigingsbesluit wordt opnieuw het advies ingewonnen van de Raad van State.</p>
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06ae
In het kader van de professionalisering van onderwijspersoneel kan de Vlaamse Regering bij de implementatie van een onderwijsvernieuwing gedurende een bepaalde periode specifieke en gerichte ondersteuning (laten) organiseren: de prioritaire nascholing. Hiertoe kan aan een aantal nascholingsorganisaties middelen worden toegekend die toelaten om gedurende een bepaalde periode schoolteams te ondersteunen en te begeleiden. De evolutie in professionaliseringsmethoden, zoals het belang van evidence informed practice, blended learning en de nood om te kunnen inspelen op vragen van de deelnemers tussen de sessies door, zijn aanleidingen om het concept aan te passen. De Vlaamse Regering wijzigt daarom, na advies van de Raad van State, opnieuw principieel diverse bepalingen in haar besluit dat de procedure regelt voor de toekenning van projectsubsidies met betrekking tot de uitvoering van nascholingsinitiatieven. Over dit wijzigingsbesluit wordt opnieuw het advies ingewonnen van de Raad van State.
http://themis.vlaanderen.be/id/resource/57de4dd0-4cf4-11eb-87b9-bb867beb4542
http://themis.vlaanderen.be/id/resource/57ed6900-4cf4-11eb-87b9-bb867beb4542
http://themis.vlaanderen.be/id/resource/57da5630-4cf4-11eb-87b9-bb867beb4542
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51ae5178-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51ae1866-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51ae144c-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
a1621f4c-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
Projectsubsidies nascholingsinitiatieven: wijziging subsidiebesluit
  • Resultaten 1 - 19 van 19

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.