Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/541336d0-4941-11ec-94bb-99a9d1e168fe weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
6117ab28-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
Conceptnota: krijtlijnen voor een hervorming van de leerlingenbegeleiding in Vlaanderen | |
2021-11-13T03:40:05.099Z | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/62cc74e5-4433-11ec-9bd2-2b28dc3a4242 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a068e | |
De Vlaamse Regering gaat akkoord met de principes uit de conceptnota 'Krijtlijnen voor een hervorming van de leerlingenbegeleiding in Vlaanderen'. Bedoeling is de rollen en taken van alle onderscheiden actoren (leerling, ouders, school, CLB, pedagogische begeleidingsdiensten, hulpverlening...) scherp te stellen, zowel voor het basis- als het secundair onderwijs, voor het gewoon en het buitengewoon onderwijs. Het basisprincipe hierbij is dat elke leerling recht heeft op professionele en kwaliteitsvolle leerlingenbegeleiding. De bevoegde minister voor onderwijs zal zorgen voor de uitwerking van deze conceptnota. | |
15 | |
<p>De Vlaamse Regering <strong>gaat akkoord met de principes uit de conceptnota 'Krijtlijnen voor een hervorming van de leerlingenbegeleiding in Vlaanderen'</strong>. Bedoeling is de rollen en taken van alle onderscheiden actoren (leerling, ouders, school, CLB, pedagogische begeleidingsdiensten, hulpverlening...) scherp te stellen, zowel voor het basis- als het secundair onderwijs, voor het gewoon en het buitengewoon onderwijs. Het basisprincipe hierbij is dat elke leerling recht heeft op professionele en kwaliteitsvolle leerlingenbegeleiding. De bevoegde minister voor onderwijs zal zorgen voor de uitwerking van deze conceptnota. </p> |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.