Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/523c6b10-492d-11ec-94bb-99a9d1e168fe weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
63a8da28-dec2-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
Startnota's: duaal leren in het hoger onderwijs en volwassenenonderwijs | |
2022-09-10T00:26:53.484Z | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/610ed51e-6b20-4171-9a83-eedc6eabf7e6 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/4351c8d6-309f-11ed-b546-f52852c0e5c4 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06d6 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06de | |
Vanaf 1 september 2019 gaat het duaal leren van start in het secundair onderwijs in Vlaanderen. Het is de bedoeling om duaal leren ook mogelijk te maken in het volwassenenonderwijs en het hoger onderwijs. ESF heeft daarvoor een oproep gelanceerd in 2018, en heeft daarop 13 projecten goedgekeurd die duale trajecten gaan uitwerken. Om de voorbereiding rond duaal leren te starten, keurt de Vlaamse Regering nu twee startnota's goed rond duaal leren: een voor duaal leren in het hoger onderwijs en een voor duaal leren in het volwassenenonderwijs. In de startnota's wordt vanuit een situering ingezoomd op de bouwstenen terminologische afbakening, curriculum, student/cursist en kwaliteitszorg. Het Managementcomité Onderwijs, Vorming en Werk zal op basis van de startnota's het beleidsvoorbereidend proces voor het duaal leren in het hoger onderwijs en volwassenenonderwijs verder uitwerken. | |
15 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/529ae844-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/529ad1ec-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/529adade-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/529ad5f2-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/529acca6-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/529ae40c-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/529ac882-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
<p>Vanaf 1 september 2019 gaat het <strong>duaal leren </strong>van start in het secundair onderwijs in Vlaanderen. Het is de bedoeling om <strong>duaal leren ook mogelijk te maken in het volwassenenonderwijs en het hoger onderwijs</strong>. ESF heeft daarvoor een oproep gelanceerd in 2018, en heeft daarop 13 projecten goedgekeurd die duale trajecten gaan uitwerken. Om de voorbereiding rond duaal leren te starten, <strong>keurt de Vlaamse Regering nu twee startnota's goed rond duaal leren</strong>: een voor duaal leren in het hoger onderwijs en een voor duaal leren in het volwassenenonderwijs. In de startnota's wordt vanuit een situering ingezoomd op de bouwstenen terminologische afbakening, curriculum, student/cursist en kwaliteitszorg. Het Managementcomité Onderwijs, Vorming en Werk zal op basis van de startnota's het beleidsvoorbereidend proces voor het duaal leren in het hoger onderwijs en volwassenenonderwijs verder uitwerken. </p> |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.