Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/51f47bb0-4dad-11eb-b632-0bd8997afb9b weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
2006-12-15T12:00:00+01:00 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/90297877-4c7a-11eb-9bee-cf03b228ad18 | |
43 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7 | |
<p>In uitvoering van het decreet van 31 juli 1990 over het onderwijs II wordt voor de schooljaren 2006-2007 tot en met 2008-2009 aan twee instellingen voor voltijds gewoon secundair onderwijs in <strong><em>Ronse</em></strong> toestemming verleend om op het vlak van de organisatie van de studie een experiment op te zetten. Het gaat om het <strong><em>Koninklijk Atheneum</em></strong> en het <strong><em>KSO-Glorieux.</em></strong> Een alternatief curriculum binnen de A-stroom van de eerste graad secundair onderwijs moet toelaten meer aandacht te schenken aan de component taalvorming en kan zo een remediërend effect resorteren voor leerlingen met taalmoeilijkheden.</p> | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907de6670526694a05f6 | |
In uitvoering van het decreet van 31 juli 1990 over het onderwijs II wordt voor de schooljaren 2006-2007 tot en met 2008-2009 aan twee instellingen voor voltijds gewoon secundair onderwijs in Ronse toestemming verleend om op het vlak van de organisatie van de studie een experiment op te zetten. Het gaat om het Koninklijk Atheneum en het KSO-Glorieux. Een alternatief curriculum binnen de A-stroom van de eerste graad secundair onderwijs moet toelaten meer aandacht te schenken aan de component taalvorming en kan zo een remediërend effect resorteren voor leerlingen met taalmoeilijkheden. | |
5dd8a2a0-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
experimenteel curriculum SO |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.