Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/48bc4b80-4dae-11eb-b632-0bd8997afb9b weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
2006-10-06T12:00:00+02:00 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/98d63bb6-4c7a-11eb-9bee-cf03b228ad18 | |
7 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7 | |
<p>Kwaliteitsbewaking in het onderwijs impliceert dat de overheid op landelijk niveau moet nagaan in welke mate de eindtermen en ontwikkelingsdoelen daadwerkelijk worden geïmplementeerd. Hiervoor dient de overheid te beschikken over een betrouwbaar systeem van periodieke peilingen van de mate waarin leerlingen de Vlaamse eindtermen en ontwikkelingsdoelen hebben bereikt. In dit kader ondertekent de Vlaamse Regering met de KUL een <strong><em>kaderovereenkomst 'periodieke peiling van de leerlingenprestaties in het leerplichtonderwijs 2006-2011</em></strong>' . Ze ondertekent tevens de overeenkomst voor de startfase in het werkingsjaar 2006.</p> | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907de6670526694a05f6 | |
Kwaliteitsbewaking in het onderwijs impliceert dat de overheid op landelijk niveau moet nagaan in welke mate de eindtermen en ontwikkelingsdoelen daadwerkelijk worden geïmplementeerd. Hiervoor dient de overheid te beschikken over een betrouwbaar systeem van periodieke peilingen van de mate waarin leerlingen de Vlaamse eindtermen en ontwikkelingsdoelen hebben bereikt. In dit kader ondertekent de Vlaamse Regering met de KUL een kaderovereenkomst 'periodieke peiling van de leerlingenprestaties in het leerplichtonderwijs 2006-2011' . Ze ondertekent tevens de overeenkomst voor de startfase in het werkingsjaar 2006. | |
5ddd2cee-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
periodieke peiling leerlingenprestaties leerplichtonderwijs |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.