Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/3e876c00-494b-11ec-b92e-970acd8c80b9 weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Waarde

http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#type

https://data.vlaanderen.be/ns/dossier#Stuk

http://mu.semte.ch/vocabularies/core/uuid

6095a506-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

http://purl.org/dc/terms/type

Nieuwsbericht

http://www.w3.org/ns/prov#qualifiedAssociation

http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a067e

http://purl.org/dc/terms/title

Volwassenenonderwijs: wijziging regelgeving modulaire structuur

http://purl.org/dc/terms/issued

2021-11-13T03:41:33.260Z

http://www.w3.org/ns/prov#wasDerivedFrom

http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/973bc400-4433-11ec-9bd2-2b28dc3a4242

http://schema.org/position

55

http://www.semanticdesktop.org/ontologies/2007/01/19/nie#htmlContent

<p>De Vlaamse Regering <strong>keurt principieel het besluit goed </strong>dat <strong>nieuwe opleidingsprofielen </strong>vastlegt voor <strong>het opleidingsaanbod van het volwassenenonderwijs </strong>en de<strong> indeling van studiegebieden </strong>in opleidingen en de<strong> lijst met diplomagerichte opleidingen&nbsp;actualiseert</strong>. Het besluit wordt voor onderhandelingen voorgelegd aan de bevoegde sectorcomités en gaat daarna voor advies naar de Raad van State.</p>

http://www.w3.org/ns/prov#value

De Vlaamse Regering keurt principieel het besluit goed dat nieuwe opleidingsprofielen vastlegt voor het opleidingsaanbod van het volwassenenonderwijs en de indeling van studiegebieden in opleidingen en de lijst met diplomagerichte opleidingen actualiseert. Het besluit wordt voor onderhandelingen voorgelegd aan de bevoegde sectorcomités en gaat daarna voor advies naar de Raad van State.

http://purl.org/dc/terms/subject

Onderwijs

Resultaten 1 - 11 van 11

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.