Nieuwe pagina: fallback

Vlaanderen

Themis — Ontdek gestructureerde informatie over de besluitvorming van de Vlaamse Regering. Naar de hoofdinhoud

Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/3e6fc860-4cef-11eb-87b9-bb867beb4542 weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Onderwerp
2017-12-22T12:00:00+01:00
2022-08-29T08:56:59.635Z
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/a0bdb9b4-4c5d-11eb-9bee-cf03b228ad18
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/88390374-2778-11ed-b756-bf5fa8c21f0f
5
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/1229a139-cd06-4ba7-9998-da34bf46ed6d
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/17ddaff0-b2e3-4f02-9157-76a1cf593a5b
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/7fd362b0-4580-4f85-b046-4b62f212f4b6
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/91b7d388-3260-4444-90ca-9b08f612dfe4
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/9d82e85b-a02c-4bf0-b324-1eb0b5e81042
<p>Op 1 april 2016 zijn drie gewestelijke <strong>tolgebieden voor vrachtvervoer van meer dan 3,5 ton </strong>van kracht geworden. Al de vrachtwagens moeten sindsdien een constant ingeschakelde On Board Unit (OBU) aan boord hebben. Die OBU is te verkrijgen bij de dienstverleners voor de tolheffing. Volgens de Europese regels moeten toldomeinen een vrije toegang bieden aan iedere kandidaat dienstverlener. Dat is het principe van het European Electronic Toll Service (EETS)-model. Om andere uitbaters toe te laten tot het Vlaamse tolsysteem, moeten zij voldoen aan alle technische specificaties van de toldomeinen, vervat in de EETS Tolgebiedverklaring. Tot heden werd Axxès erkend als dienstverlener voor Vlaanderen. Eurotoll en Total hebben zich als kandidaat-operatoren aangediend om geaccrediteerd te worden. Met de EETS-dienstverleners moet een bilaterale overeenkomst worden afgesloten. De Vlaamse Regering <strong>keurt daarvoor nu de bilaterale overeenkomsten met Total en Eurotoll goed en keurt het addendum goed bij de bilaterale overeenkomst van Axxès.&nbsp;</strong></p>
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06ac
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06ad
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06b1
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06b2
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06b5
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06b8
Op 1 april 2016 zijn drie gewestelijke tolgebieden voor vrachtvervoer van meer dan 3,5 ton van kracht geworden. Al de vrachtwagens moeten sindsdien een constant ingeschakelde On Board Unit (OBU) aan boord hebben. Die OBU is te verkrijgen bij de dienstverleners voor de tolheffing. Volgens de Europese regels moeten toldomeinen een vrije toegang bieden aan iedere kandidaat dienstverlener. Dat is het principe van het European Electronic Toll Service (EETS)-model. Om andere uitbaters toe te laten tot het Vlaamse tolsysteem, moeten zij voldoen aan alle technische specificaties van de toldomeinen, vervat in de EETS Tolgebiedverklaring. Tot heden werd Axxès erkend als dienstverlener voor Vlaanderen. Eurotoll en Total hebben zich als kandidaat-operatoren aangediend om geaccrediteerd te worden. Met de EETS-dienstverleners moet een bilaterale overeenkomst worden afgesloten. De Vlaamse Regering keurt daarvoor nu de bilaterale overeenkomsten met Total en Eurotoll goed en keurt het addendum goed bij de bilaterale overeenkomst van Axxès. 
d6e2441c-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
Bilaterale overeenkomsten Total en Eurotoll als dienstverleners kilometerheffing
  • Resultaten 1 - 22 van 22

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.