Nieuwe pagina: fallback

Vlaanderen

Themis — Ontdek gestructureerde informatie over de besluitvorming van de Vlaamse Regering. Naar de hoofdinhoud

Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/3d531750-4cfb-11eb-87b9-bb867beb4542 weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Onderwerp
2016-01-15T12:00:00+01:00
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/6a46f108-4c79-11eb-9bee-cf03b228ad18
9
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/0cc58cdc-dcf4-4d6c-bc9e-27ea721baf25
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/abebd345-3650-400c-b317-9a8da2760f21
<p>De Vlaamse Regering <strong>hecht haar goedkeuring aan de principiële uitvoering en de keuze van de gunningsprocedure </strong>voor de plaatsing, door middel van een onderhandelingsprocedure met bekendmaking, van de <strong>opdracht aan een extern contactcenter om te zorgen voor de voorbereiding van de exploitatie</strong>, de exploitatie en de voorbereiding van de transitie aan het einde van de contractperiode, <strong>van het multikanaal contactcenter</strong>.<strong> </strong>De opdracht omvat de terbeschikkingstelling van een contactcenter infrastructuur, de klantvriendelijke en efficiënte inschakeling van agenten of &lsquo;voorlichters&rsquo;, de supervisie van de callcenteractiviteiten (oproepen, email, chat). Het bestaande multikanaal contactcenter, met de <strong>Vlaamse Infolijn</strong> als toegangspoort tot de Vlaamse overheid, zal uitgebreid worden zowel qua vorm als qua bereik, en zal ook functioneren als facilitator in de digitale conversatie tussen burger en overheid. De bevoegde minister van binnenlands bestuur zal zorgen voor de verdere uitvoering voor het gunnen van de opdracht.</p>
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a0696
De Vlaamse Regering hecht haar goedkeuring aan de principiële uitvoering en de keuze van de gunningsprocedure voor de plaatsing, door middel van een onderhandelingsprocedure met bekendmaking, van de opdracht aan een extern contactcenter om te zorgen voor de voorbereiding van de exploitatie, de exploitatie en de voorbereiding van de transitie aan het einde van de contractperiode, van het multikanaal contactcenter. De opdracht omvat de terbeschikkingstelling van een contactcenter infrastructuur, de klantvriendelijke en efficiënte inschakeling van agenten of ‘voorlichters’, de supervisie van de callcenteractiviteiten (oproepen, email, chat). Het bestaande multikanaal contactcenter, met de Vlaamse Infolijn als toegangspoort tot de Vlaamse overheid, zal uitgebreid worden zowel qua vorm als qua bereik, en zal ook functioneren als facilitator in de digitale conversatie tussen burger en overheid. De bevoegde minister van binnenlands bestuur zal zorgen voor de verdere uitvoering voor het gunnen van de opdracht.
6120136c-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
Raamovereenkomst multikanaal contactcenter
  • Resultaten 1 - 12 van 12

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.