Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/3cfea0d0-4d1e-11eb-b632-0bd8997afb9b weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
2013-11-08T12:00:00+01:00 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/b239ac5b-4c79-11eb-9bee-cf03b228ad18 | |
41 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7 | |
<p>De Vlaamse Regering bepaalt principieel de <strong>kwaliteitsstandaard voor Content and Language Integrated Learning (CLIL) in het gewoon secundair onderwijs en de leertijd</strong>. Dit besluit wordt nog geagendeerd voor onderhandelingen in de bevoegde comités, daarna wordt het voor advies voorgelegd aan de Raad van State.</p> | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a067e | |
De Vlaamse Regering bepaalt principieel de kwaliteitsstandaard voor Content and Language Integrated Learning (CLIL) in het gewoon secundair onderwijs en de leertijd. Dit besluit wordt nog geagendeerd voor onderhandelingen in de bevoegde comités, daarna wordt het voor advies voorgelegd aan de Raad van State. | |
606248c8-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
vaststelling kwaliteitsstandaard CLIL-traject |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.