Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/3ab28780-4951-11ec-b92e-970acd8c80b9 weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Waarde

http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#type

https://data.vlaanderen.be/ns/dossier#Stuk

http://mu.semte.ch/vocabularies/core/uuid

5fb90cb8-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

http://purl.org/dc/terms/type

Nieuwsbericht

http://www.w3.org/ns/prov#qualifiedAssociation

http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a0674

http://purl.org/dc/terms/title

Vlaamse Infolijn: gunning exploitatiecontract van de frontoffice-activiteiten

http://purl.org/dc/terms/issued

2021-11-13T03:44:50.272Z

http://www.w3.org/ns/prov#wasDerivedFrom

http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/0b9ed751-4434-11ec-9bd2-2b28dc3a4242

http://schema.org/position

12

http://www.semanticdesktop.org/ontologies/2007/01/19/nie#htmlContent

<p>De Vlaamse Regering beslist principieel de opdracht te gunnen via een algemene <strong>offerteaanvraag met Europese bekendmaking van de opdracht aan een extern contactcenter&nbsp;om te zorgen voor de</strong>&nbsp;<strong>voorbereiding van de exploitatie, de exploitatie en de voorbereiding van de transitie op het einde van het contract, van het Frontoffice (callcenter) van de Vlaamse Infolijn</strong>. De opdracht omvat in essentie de terbeschikkingstelling van een callcenter, infrastructuur, de klantvriendelijke en efficiënte inschakeling van agenten of voorlichters, de supervisie van de callcenteractiviteiten (oproepen, e-mail, chat) en de uitbating van de Infomobiel. De Vlaamse Regering keurt tevens het bestek voor de nieuwe gunning goed.</p>

http://www.w3.org/ns/prov#value

De Vlaamse Regering beslist principieel de opdracht te gunnen via een algemene offerteaanvraag met Europese bekendmaking van de opdracht aan een extern contactcenter om te zorgen voor de voorbereiding van de exploitatie, de exploitatie en de voorbereiding van de transitie op het einde van het contract, van het Frontoffice (callcenter) van de Vlaamse Infolijn. De opdracht omvat in essentie de terbeschikkingstelling van een callcenter, infrastructuur, de klantvriendelijke en efficiënte inschakeling van agenten of voorlichters, de supervisie van de callcenteractiviteiten (oproepen, e-mail, chat) en de uitbating van de Infomobiel. De Vlaamse Regering keurt tevens het bestek voor de nieuwe gunning goed.

http://purl.org/dc/terms/subject

Overheid

Resultaten 1 - 11 van 11

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.