Nieuwe pagina: fallback

Vlaanderen

Themis — Ontdek gestructureerde informatie over de besluitvorming van de Vlaamse Regering. Naar de hoofdinhoud

Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/3ab28780-4951-11ec-b92e-970acd8c80b9 weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Onderwerp
5fb90cb8-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
Vlaamse Infolijn: gunning exploitatiecontract van de frontoffice-activiteiten
2021-11-13T03:44:50.272Z
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/abebd345-3650-400c-b317-9a8da2760f21
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/0b9ed751-4434-11ec-9bd2-2b28dc3a4242
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a0674
De Vlaamse Regering beslist principieel de opdracht te gunnen via een algemene offerteaanvraag met Europese bekendmaking van de opdracht aan een extern contactcenter om te zorgen voor de voorbereiding van de exploitatie, de exploitatie en de voorbereiding van de transitie op het einde van het contract, van het Frontoffice (callcenter) van de Vlaamse Infolijn. De opdracht omvat in essentie de terbeschikkingstelling van een callcenter, infrastructuur, de klantvriendelijke en efficiënte inschakeling van agenten of voorlichters, de supervisie van de callcenteractiviteiten (oproepen, e-mail, chat) en de uitbating van de Infomobiel. De Vlaamse Regering keurt tevens het bestek voor de nieuwe gunning goed.
12
<p>De Vlaamse Regering beslist principieel de opdracht te gunnen via een algemene <strong>offerteaanvraag met Europese bekendmaking van de opdracht aan een extern contactcenter&nbsp;om te zorgen voor de</strong>&nbsp;<strong>voorbereiding van de exploitatie, de exploitatie en de voorbereiding van de transitie op het einde van het contract, van het Frontoffice (callcenter) van de Vlaamse Infolijn</strong>. De opdracht omvat in essentie de terbeschikkingstelling van een callcenter, infrastructuur, de klantvriendelijke en efficiënte inschakeling van agenten of voorlichters, de supervisie van de callcenteractiviteiten (oproepen, e-mail, chat) en de uitbating van de Infomobiel. De Vlaamse Regering keurt tevens het bestek voor de nieuwe gunning goed.</p>
  • Resultaten 1 - 11 van 11

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.