Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/328ebb10-4932-11ec-94bb-99a9d1e168fe weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Waarde

http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#type

https://data.vlaanderen.be/ns/dossier#Stuk

http://mu.semte.ch/vocabularies/core/uuid

231a7a2a-dec2-11e9-aa72-0242c0a80002

http://purl.org/dc/terms/type

Nieuwsbericht

http://www.w3.org/ns/prov#qualifiedAssociation

http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06ae

http://purl.org/dc/terms/title

Onderwijsdoelen eerste graad secundair onderwijs

http://purl.org/dc/terms/issued

2022-09-10T01:24:31.723Z

http://www.w3.org/ns/prov#wasDerivedFrom

http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/50e2198d-30a7-11ed-b546-f52852c0e5c4

http://schema.org/position

21

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/525cfeb2-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/525d04de-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/525d074a-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/525d0952-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/525d0b64-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

https://data.vlaanderen.be/ns/besluitvorming#heeftBijlage

http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/525d36e8-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

http://www.semanticdesktop.org/ontologies/2007/01/19/nie#htmlContent

<p>Na advies van de VLOR, de SERV en de Raad van State, hecht de Vlaamse Regering haar <strong>definitieve goedkeuring</strong> aan het<strong> ontwerpdecreet over de onderwijsdoelen voor de eerste graad van het secundair onderwijs</strong>. Meer bepaald gaat het dan om, afzonderlijk voor de A-stroom en voor de B-stroom, 1) de eindtermen, 2) de eindtermen basisgeletterdheid en 3) de uitbreidingsdoelen Nederlands, die progressief vanaf 1 september 2019 in werking treden. Het onderwijsdoelendecreet bepaalt dat de doelen die de decreetgever vastlegt én de doelen van de onderwijsverstrekkers worden geïntegreerd in één curriculumdossier enerzijds voor de A-stroom van de eerste graad en anderzijds voor de B-stroom van de eerste graad. Het ontwerpdecreet wordt ingediend bij het Vlaams Parlement.</p>

http://www.w3.org/ns/prov#value

Na advies van de VLOR, de SERV en de Raad van State, hecht de Vlaamse Regering haar definitieve goedkeuring aan het ontwerpdecreet over de onderwijsdoelen voor de eerste graad van het secundair onderwijs. Meer bepaald gaat het dan om, afzonderlijk voor de A-stroom en voor de B-stroom, 1) de eindtermen, 2) de eindtermen basisgeletterdheid en 3) de uitbreidingsdoelen Nederlands, die progressief vanaf 1 september 2019 in werking treden. Het onderwijsdoelendecreet bepaalt dat de doelen die de decreetgever vastlegt én de doelen van de onderwijsverstrekkers worden geïntegreerd in één curriculumdossier enerzijds voor de A-stroom van de eerste graad en anderzijds voor de B-stroom van de eerste graad. Het ontwerpdecreet wordt ingediend bij het Vlaams Parlement.

http://purl.org/dc/terms/subject

Onderwijs

Resultaten 1 - 17 van 17

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.