Nieuwe pagina: fallback

Vlaanderen

Themis — Ontdek gestructureerde informatie over de besluitvorming van de Vlaamse Regering. Naar de hoofdinhoud

Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/321972c0-492c-11ec-94bb-99a9d1e168fe weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Onderwerp
5DB00B975084E7000800031C
Nota 'Naar een begeleidingsdecreet voor leerlingen met specifieke onderwijsbehoeften'
2021-11-12T19:44:09.140Z
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/ee9bda4a-f54a-41d5-be2f-9d45781623be
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/e6b13d35-43f0-11ec-9bd2-2b28dc3a4242
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a0712
5
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5DB2DAEC5084E700080003CF
<!----> In het Vlaams regeerakkoord is <strong>beslist</strong> om het <strong>M-decreet af te schaffen</strong> en een <strong>nieuw begeleidingsdecreet </strong>in te voeren. Ondersteuning blijft daarbij behouden voor alle rechthebbende leerlingen en de functie van ondersteuner blijft bestaan. Het huidige ondersteuningsmodel bevindt zich in het laatste jaar van een driejarige transitieperiode.&nbsp;De Vlaamse Regering <strong>keurt nu een aantal principes goed die zullen dienen als krijtlijnen bij het verder uittekenen van het begeleidingsdecreet en een definitief ondersteuningsmodel</strong>. De goedkeuring houdt geen enkel financieel of budgettair engagement in.&nbsp; <!-- components --> <!----> &nbsp; <!-- components --> <!----> &nbsp; <!-- components --> <!----> &nbsp; <!-- components --> <!----> &nbsp; <!-- components --> <!----> &nbsp; <!-- components --> <!----> &nbsp; <!-- components --> <!----> &nbsp; <!-- components --> <!---->
Nota: “naar een begeleidingsdecreet voor leerlingen met specifieke onderwijsbehoeften”
  • Resultaten 1 - 12 van 12

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.