Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/313b47c0-492c-11ec-94bb-99a9d1e168fe weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
5DB013D25084E70008000322 | |
Nieuwsmedia, WE MEDIA en Media.21: subsidie project 'Nieuws in de Klas' | |
2021-11-12T19:44:09.195Z | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/12f19487-9fc6-4c02-afc3-0015b1127144 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/e6b13d38-43f0-11ec-9bd2-2b28dc3a4242 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a071e | |
12 | |
<!----> De Vlaamse Regering kent een <strong>sub</strong><strong>s</strong><strong>idie toe van</strong><strong></strong><strong></strong> <strong>948.742 euro aan VNM+ en WE MEDIA(voorheen the Ppress) en van 51.257 euro aan Media.21 voor het project 'Nieuws in de Klas', schooljaar 2019-2020</strong>. 'Nieuws in de Klas' is de opvolger van het media-educatief leesbevorderingsproject 'Kranten in de Klas', dat sinds het schooljaar 2003-2004 in Vlaamse en Brusselse scholen is uitgerold. Sinds het omgedoopt is tot 'Nieuws in de Klas' ligt de focus naast papieren kranten ook op digitaal nieuws. Het project wil leerlingen ertoe aanzetten de actualiteit te volgen en hun leesplezier en taalvaardigheid te versterken, hun informatiegeletterdheid en actualiteitskennis bewerkstelligen en hen vormen tot kritische en goed geïnformeerde burgers. <!----> <!-- components --> <!----> <!-- components --> <!----> | |
A. Ontwerpbesluit van de Vlaamse Regering houdende toekenning van een projectsubsidie aan Vlaamse Nieuwsmedia en WE MEDIA voor het project ‘Nieuws in de Klas’, schooljaar 2019-2020 B. Ontwerpbesluit van de Vlaamse Regering betreffende de toekenning van een projectsubsidie aan Media.21 vzw voor het project ‘Nieuws in de Klas’, schooljaar 2019-2020 |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.