Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/2bdde920-4da8-11eb-b632-0bd8997afb9b weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
2007-11-30T12:00:00+01:00 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/761a7ac3-4c7a-11eb-9bee-cf03b228ad18 | |
41 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/17ddaff0-b2e3-4f02-9157-76a1cf593a5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7 | |
<p>De Vlaamse Regering keurt de <strong>concepnota 'Duurzaam naar School'</strong> goed. De nota bouwt verder op 9 pilootprojecten van netoverschrijdend leerlingenvervoer in het gewoon basisonderwijs die momenteel lopen. Nieuw is dat er meer aandacht gaat naar alle duurzame verkeersmodi. Dat vertaalt zicht in twee luiken: een basisluik 'stappen en trappen' en een optioneel luik 'organisatie van leerlingenvervoer'. De Vlaamse Regering besliste ook om haar medewerking te verlenen aan de invoering van subsidies voor beide luiken. </p> | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907de6670526694a0613 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907de6670526694a0618 | |
De Vlaamse Regering keurt de concepnota 'Duurzaam naar School' goed. De nota bouwt verder op 9 pilootprojecten van netoverschrijdend leerlingenvervoer in het gewoon basisonderwijs die momenteel lopen. Nieuw is dat er meer aandacht gaat naar alle duurzame verkeersmodi. Dat vertaalt zicht in twee luiken: een basisluik 'stappen en trappen' en een optioneel luik 'organisatie van leerlingenvervoer'. De Vlaamse Regering besliste ook om haar medewerking te verlenen aan de invoering van subsidies voor beide luiken. | |
5e63fc06-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
Duurzaam naar School |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.