Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/28908eb0-4926-11ec-94bb-99a9d1e168fe weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Waarde |
---|---|
5FCF99BE20B667000800051C |
|
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a0712 |
|
Visienota 'Digisprong: van achterstand naar voorsprong', ICT-plan voor een kwalitatief digitaal onderwijs |
|
2021-11-12T17:02:07.796Z |
|
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/43ac4e63-43da-11ec-9bd2-2b28dc3a4242 |
|
29 |
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5FD236F26B34EF0008000076 |
|
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5FD3708B6B34EF0008000178 |
|
http://www.semanticdesktop.org/ontologies/2007/01/19/nie#htmlContent |
De Vlaamse Regering <strong>keurt het ontwerp van visienota 'Digisprong: van achterstand naar voorsprong', ICT-plan voor een kwalitatief digitaal onderwijs goe</strong><strong>d</strong>. De verdere digitalisering van het onderwijs in het algemeen en het leerplichtonderwijs in het bijzonder vormt <strong>één van de pijlers van het relanceplan 'Vlaamse veerkracht'</strong>. De visienota bevat de speerpunten, strategische doelstellingen en bijbehorende acties om deze digisprong verder vorm te geven. De Vlaamse minister bevoegd voor onderwijs zal de visienota indienen bij het Vlaams Parlement. |
ICT-plan voor een kwalitatief digitaal onderwijs in uitvoering van het relanceplan “Vlaamse veerkracht” |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.