Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/21cd89f0-4937-11ec-94bb-99a9d1e168fe weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
e0b0034e-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
UC Leuven: erkenning bachelor in het onderwijs: meertalig onderwijs | |
2022-09-10T07:29:44.001Z | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/5615dab1-30da-11ed-a4c8-8166c197f354 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06ae | |
UC Leuven heeft op 27 februari 2017 een aanvraag ingediend bij de Commissie Hoger Onderwijs voor de beoordeling van de macrodoelmatigheid van de door hun voorgestelde bachelor-na-bacheloropleiding 'bachelor in het onderwijs: meertalig onderwijs'. Na het positief oordeel over de macrodoelmatigheid heeft de hogeschool een aanvraag 'toets nieuwe opleiding' ingediend bij de Nederlands-Vlaamse Accreditatieorganisatie. Ook die aanvraag werd positief beoordeeld. Daarom erkent de Vlaamse Regering de bachelor-na-bacheloropleiding 'bachelor in het onderwijs: meertalig onderwijs', georganiseerd door UC Leuven, vestiging Leuven. | |
2 | |
<p>UC Leuven heeft op 27 februari 2017 een aanvraag ingediend bij de Commissie Hoger Onderwijs voor de beoordeling van de macrodoelmatigheid van de door hun voorgestelde bachelor-na-bacheloropleiding 'bachelor in het onderwijs: meertalig onderwijs'. Na het positief oordeel over de macrodoelmatigheid heeft de hogeschool een aanvraag 'toets nieuwe opleiding' ingediend bij de Nederlands-Vlaamse Accreditatieorganisatie. Ook die aanvraag werd positief beoordeeld. Daarom <strong>erkent</strong> de Vlaamse Regering <strong>de bachelor-na-bacheloropleiding 'bachelor in het onderwijs: meertalig onderwijs', georganiseerd door UC Leuven, vestiging Leuven</strong>.</p> |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.