Nieuwe pagina: fallback

Vlaanderen

Themis — Ontdek gestructureerde informatie over de besluitvorming van de Vlaamse Regering. Naar de hoofdinhoud

Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/20946860-4ce9-11eb-87b9-bb867beb4542 weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Onderwerp
2018-10-12T12:00:00+02:00
2022-08-29T08:12:59.340Z
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/2cd8a390-4c4d-11eb-9bee-cf03b228ad18
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/6451f090-2772-11ed-b756-bf5fa8c21f0f
8
21
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/610ed51e-6b20-4171-9a83-eedc6eabf7e6
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7
<p>Sedert 1 september 2016 loopt het tijdelijke project &#39;Schoolbank op de werkplek&#39; waar in een aantal scholen voor voltijds secundair onderwijs en centra voor leren en werken een aantal duale technische en beroepsopleidingen worden georganiseerd. Op 1 september 2019 wordt er overgestapt van de experimentele naar de organieke fase van duaal leren. In dit kader keurt de Vlaamse Regering, na advies van de Raad van State, definitief de <strong>lijst</strong> goed <strong>van structuuronderdelen met in de benaming de term &#39;duaal&#39;&nbsp; en standaardtrajecten in het secundair onderwijs die per 1 september 2019 programmeerbaar zijn</strong>. Het behelst in eerste instantie opleidingen van het secundair onderwijs die in het tijdelijke project zijn opgenomen en dus gecontinueerd worden. Daarnaast worden een reeks andere opleidingen toegevoegd en dit na afstemming met de beroepssectoren en de onderwijsactoren.</p>
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06ae
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06b7
Sedert 1 september 2016 loopt het tijdelijke project 'Schoolbank op de werkplek' waar in een aantal scholen voor voltijds secundair onderwijs en centra voor leren en werken een aantal duale technische en beroepsopleidingen worden georganiseerd. Op 1 september 2019 wordt er overgestapt van de experimentele naar de organieke fase van duaal leren. In dit kader keurt de Vlaamse Regering, na advies van de Raad van State, definitief de lijst goed van structuuronderdelen met in de benaming de term 'duaal'  en standaardtrajecten in het secundair onderwijs die per 1 september 2019 programmeerbaar zijn. Het behelst in eerste instantie opleidingen van het secundair onderwijs die in het tijdelijke project zijn opgenomen en dus gecontinueerd worden. Daarnaast worden een reeks andere opleidingen toegevoegd en dit na afstemming met de beroepssectoren en de onderwijsactoren.
http://themis.vlaanderen.be/id/resource/21ea5b70-4ce9-11eb-87b9-bb867beb4542
http://themis.vlaanderen.be/id/resource/229e1b10-4ce9-11eb-87b9-bb867beb4542
http://themis.vlaanderen.be/id/resource/22fd03f0-4ce9-11eb-87b9-bb867beb4542
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5255b594-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5255b04e-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/5255890c-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
1bd55c3a-dec2-11e9-aa72-0242c0a80002
Vastlegging structuuronderdelen duaal en standaardtrajecten in het secundair onderwijs
  • Resultaten 1 - 22 van 22

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.