Nieuwe pagina: fallback

Vlaanderen

Themis — Ontdek gestructureerde informatie over de besluitvorming van de Vlaamse Regering. Naar de hoofdinhoud

Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/1c0dcaa0-4cf0-11eb-87b9-bb867beb4542 weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Onderwerp
2017-12-01T12:00:00+01:00
2022-08-29T09:14:08.989Z
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/bc7bdbe9-4c5f-11eb-9bee-cf03b228ad18
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/ef5e4739-277a-11ed-b756-bf5fa8c21f0f
10
29
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/610ed51e-6b20-4171-9a83-eedc6eabf7e6
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/faf802ff-bca7-4419-acc0-d84937e5bcd4
<p>Na onderhandelingen, en na adviezen van de VLOR, de SERV en de Raad van Bestuur van Syntra Vlaanderen, <strong>hecht de Vlaamse Regering opnieuw haar principiële goedkeuring </strong>aan het <strong>voorontwerp van decreet over Duaal Leren en de aanloopfase</strong>. Concreet gaat het om opleidingen waarin een school- en werkplekcomponent worden gecombineerd. Het tweede hoofdstuk van het decreet heeft betrekking op de aanloopfase die bedoeld is om leerlingen die&nbsp;duaal willen leren (arbeidsbereid), maar hier nog niet klaar voor zijn (niet arbeidsrijp) of geen werkplek vinden, voor te bereiden op een snelle instap in duaal leren. In de aanloopfase wordt op maat van de leerling een traject uitgewerkt waarin er gewerkt kan worden aan het vinden van een werkplek, het verbeteren van vaktechnische competenties of de verbetering van arbeidsgerichte competenties. Het voorontwerp van decreet wordt nu voor advies voorgelegd aan de Raad van State.</p>
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a06ae
Na onderhandelingen, en na adviezen van de VLOR, de SERV en de Raad van Bestuur van Syntra Vlaanderen, hecht de Vlaamse Regering opnieuw haar principiële goedkeuring aan het voorontwerp van decreet over Duaal Leren en de aanloopfase. Concreet gaat het om opleidingen waarin een school- en werkplekcomponent worden gecombineerd. Het tweede hoofdstuk van het decreet heeft betrekking op de aanloopfase die bedoeld is om leerlingen die duaal willen leren (arbeidsbereid), maar hier nog niet klaar voor zijn (niet arbeidsrijp) of geen werkplek vinden, voor te bereiden op een snelle instap in duaal leren. In de aanloopfase wordt op maat van de leerling een traject uitgewerkt waarin er gewerkt kan worden aan het vinden van een werkplek, het verbeteren van vaktechnische competenties of de verbetering van arbeidsgerichte competenties. Het voorontwerp van decreet wordt nu voor advies voorgelegd aan de Raad van State.
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51f7853c-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51f81222-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51f80fca-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51f78334-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51f8076e-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51f7873a-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/51f7892e-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
http://themis.vlaanderen.be/id/resource/2292cc40-4cf0-11eb-87b9-bb867beb4542
http://themis.vlaanderen.be/id/resource/22b0b480-4cf0-11eb-87b9-bb867beb4542
http://themis.vlaanderen.be/id/resource/22bac6a0-4cf0-11eb-87b9-bb867beb4542
http://themis.vlaanderen.be/id/resource/2130f250-4cf0-11eb-87b9-bb867beb4542
http://themis.vlaanderen.be/id/resource/22e7f120-4cf0-11eb-87b9-bb867beb4542
http://themis.vlaanderen.be/id/resource/20b35de0-4cf0-11eb-87b9-bb867beb4542
http://themis.vlaanderen.be/id/resource/23e2a4d0-4cf0-11eb-87b9-bb867beb4542
cd2ec576-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
Decreet duaal leren
  • Resultaten 1 - 30 van 30

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.