Nieuwe pagina: fallback

Vlaanderen

Themis — Ontdek gestructureerde informatie over de besluitvorming van de Vlaamse Regering. Naar de hoofdinhoud

Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/079f09b0-494f-11ec-b92e-970acd8c80b9 weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Onderwerp
603f6cf4-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
Erkenning en betoelaging Steunpunt Toetsontwikkeling en Peilingen voor de periode 2013-2017
2021-11-13T03:43:43.411Z
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/e357ddda-4433-11ec-9bd2-2b28dc3a4242
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a067e
De Vlaamse Regering erkent het Steunpunt Toetsontwikkeling en Peilingen van de KU Leuven en keurt het ontwerp van beheersovereenkomst 2013-2017 goed. Het Steunpunt zal instaan voor het ontwikkelen en kalibreren van peilings- en paralleltoetsen, voor het afnemen van peilingstoetsen, voor het analyseren van de gegevens en het rapporteren over de resultaten; dit alles om te meten in welke mate de leerlingen in het Vlaamse onderwijs de decretaal vastgelegde eindtermen of ontwikkelingsdoelen beheersen.
122
<p>De Vlaamse Regering <strong>erkent het Steunpunt Toetsontwikkeling en Peilingen van de KU Leuven en keurt het ontwerp van beheersovereenkomst 2013-2017 goed</strong>.&nbsp;Het Steunpunt zal instaan voor het ontwikkelen en kalibreren van peilings- en paralleltoetsen, voor het afnemen van peilingstoetsen, voor het analyseren van de gegevens en het rapporteren over de resultaten; dit alles om te meten in welke mate de leerlingen in het Vlaamse onderwijs de decretaal vastgelegde eindtermen of ontwikkelingsdoelen beheersen.</p>
  • Resultaten 1 - 11 van 11

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.