Nieuwe pagina: fallback

Vlaanderen

Themis — Ontdek gestructureerde informatie over de besluitvorming van de Vlaamse Regering. Naar de hoofdinhoud

Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/06086c80-4941-11ec-94bb-99a9d1e168fe weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Onderwerp
6120136c-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002
Raamovereenkomst multikanaal contactcenter
2021-11-13T03:39:57.498Z
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/abebd345-3650-400c-b317-9a8da2760f21
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/0cc58cdc-dcf4-4d6c-bc9e-27ea721baf25
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/5eea3178-4433-11ec-9bd2-2b28dc3a4242
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a0694
De Vlaamse Regering hecht haar goedkeuring aan de principiële uitvoering en de keuze van de gunningsprocedure voor de plaatsing, door middel van een onderhandelingsprocedure met bekendmaking, van de opdracht aan een extern contactcenter om te zorgen voor de voorbereiding van de exploitatie, de exploitatie en de voorbereiding van de transitie aan het einde van de contractperiode, van het multikanaal contactcenter. De opdracht omvat de terbeschikkingstelling van een contactcenter infrastructuur, de klantvriendelijke en efficiënte inschakeling van agenten of ‘voorlichters’, de supervisie van de callcenteractiviteiten (oproepen, email, chat). Het bestaande multikanaal contactcenter, met de Vlaamse Infolijn als toegangspoort tot de Vlaamse overheid, zal uitgebreid worden zowel qua vorm als qua bereik, en zal ook functioneren als facilitator in de digitale conversatie tussen burger en overheid. De bevoegde minister van binnenlands bestuur zal zorgen voor de verdere uitvoering voor het gunnen van de opdracht.
10
<p>De Vlaamse Regering <strong>hecht haar goedkeuring aan de principiële uitvoering en de keuze van de gunningsprocedure </strong>voor de plaatsing, door middel van een onderhandelingsprocedure met bekendmaking, van de <strong>opdracht aan een extern contactcenter om te zorgen voor de voorbereiding van de exploitatie</strong>, de exploitatie en de voorbereiding van de transitie aan het einde van de contractperiode, <strong>van het multikanaal contactcenter</strong>.<strong> </strong>De opdracht omvat de terbeschikkingstelling van een contactcenter infrastructuur, de klantvriendelijke en efficiënte inschakeling van agenten of &lsquo;voorlichters&rsquo;, de supervisie van de callcenteractiviteiten (oproepen, email, chat). Het bestaande multikanaal contactcenter, met de <strong>Vlaamse Infolijn</strong> als toegangspoort tot de Vlaamse overheid, zal uitgebreid worden zowel qua vorm als qua bereik, en zal ook functioneren als facilitator in de digitale conversatie tussen burger en overheid. De bevoegde minister van binnenlands bestuur zal zorgen voor de verdere uitvoering voor het gunnen van de opdracht.</p>
  • Resultaten 1 - 12 van 12

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.