Detailpagina voor onderwerp

Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/06086c80-4941-11ec-94bb-99a9d1e168fe weer, door relaties en details te tonen.


Eigenschappen en relaties

Directe links van het onderwerp.

Eigenschap Waarde

http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#type

https://data.vlaanderen.be/ns/dossier#Stuk

http://mu.semte.ch/vocabularies/core/uuid

6120136c-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002

http://purl.org/dc/terms/type

Nieuwsbericht

http://www.w3.org/ns/prov#qualifiedAssociation

http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907ee6670526694a0694

http://purl.org/dc/terms/title

Raamovereenkomst multikanaal contactcenter

http://purl.org/dc/terms/issued

2021-11-13T03:39:57.498Z

http://www.w3.org/ns/prov#wasDerivedFrom

http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/5eea3178-4433-11ec-9bd2-2b28dc3a4242

http://schema.org/position

10

http://www.semanticdesktop.org/ontologies/2007/01/19/nie#htmlContent

<p>De Vlaamse Regering <strong>hecht haar goedkeuring aan de principiële uitvoering en de keuze van de gunningsprocedure </strong>voor de plaatsing, door middel van een onderhandelingsprocedure met bekendmaking, van de <strong>opdracht aan een extern contactcenter om te zorgen voor de voorbereiding van de exploitatie</strong>, de exploitatie en de voorbereiding van de transitie aan het einde van de contractperiode, <strong>van het multikanaal contactcenter</strong>.<strong> </strong>De opdracht omvat de terbeschikkingstelling van een contactcenter infrastructuur, de klantvriendelijke en efficiënte inschakeling van agenten of &lsquo;voorlichters&rsquo;, de supervisie van de callcenteractiviteiten (oproepen, email, chat). Het bestaande multikanaal contactcenter, met de <strong>Vlaamse Infolijn</strong> als toegangspoort tot de Vlaamse overheid, zal uitgebreid worden zowel qua vorm als qua bereik, en zal ook functioneren als facilitator in de digitale conversatie tussen burger en overheid. De bevoegde minister van binnenlands bestuur zal zorgen voor de verdere uitvoering voor het gunnen van de opdracht.</p>

http://www.w3.org/ns/prov#value

De Vlaamse Regering hecht haar goedkeuring aan de principiële uitvoering en de keuze van de gunningsprocedure voor de plaatsing, door middel van een onderhandelingsprocedure met bekendmaking, van de opdracht aan een extern contactcenter om te zorgen voor de voorbereiding van de exploitatie, de exploitatie en de voorbereiding van de transitie aan het einde van de contractperiode, van het multikanaal contactcenter. De opdracht omvat de terbeschikkingstelling van een contactcenter infrastructuur, de klantvriendelijke en efficiënte inschakeling van agenten of ‘voorlichters’, de supervisie van de callcenteractiviteiten (oproepen, email, chat). Het bestaande multikanaal contactcenter, met de Vlaamse Infolijn als toegangspoort tot de Vlaamse overheid, zal uitgebreid worden zowel qua vorm als qua bereik, en zal ook functioneren als facilitator in de digitale conversatie tussen burger en overheid. De bevoegde minister van binnenlands bestuur zal zorgen voor de verdere uitvoering voor het gunnen van de opdracht.

http://purl.org/dc/terms/subject

Binnenlandse Aangelegenheden

http://purl.org/dc/terms/subject

Overheid

Resultaten 1 - 12 van 12

Verwijzingen

Inverse links naar het onderwerp.

Geen verwijzingen gevonden.