Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/resource/047f4630-4da3-11eb-b632-0bd8997afb9b weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
2008-10-10T12:00:00+02:00 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/5a15a0a5-4c7a-11eb-9bee-cf03b228ad18 | |
7 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/b02eb8fb-4845-41a0-889e-cac83c5c07e7 | |
<p>Na advies van de Raad van State keurt de Vlaamse Regering definitief het besluit goed over de <strong>integratie van leerlingen met een matige of ernstige verstandelijke handicap in het gewoon lager en secundair onderwijs</strong>. Momenteel worden er maximaal 50 type2-leerlingen begeleid bij hun integratieproces in het gewoon onderwijs. Dat aantal wordt nu opgetrokken naar 100.</p> | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandataris/5fed907de6670526694a0630 | |
Na advies van de Raad van State keurt de Vlaamse Regering definitief het besluit goed over de integratie van leerlingen met een matige of ernstige verstandelijke handicap in het gewoon lager en secundair onderwijs. Momenteel worden er maximaal 50 type2-leerlingen begeleid bij hun integratieproces in het gewoon onderwijs. Dat aantal wordt nu opgetrokken naar 100. | |
5efd9b40-dec1-11e9-aa72-0242c0a80002 | |
integratie gehandicapte leerlingen |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.