Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/nieuwsbrief-info/63983455C2B90D4571CF8567 weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
63983455C2B90D4571CF8567 | |
Plan Vlaamse Veerkracht: 6 miljoen euro subsidie voor stichting Leerpunt voor versterking brede basiszorg en verhoogde zorg in gewoon basis- en secundair onderwijs | |
2022-12-19T12:51:02.404Z | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/ee9bda4a-f54a-41d5-be2f-9d45781623be | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/4a0bb077-a416-4e4d-96ce-b2e89cec0a47 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/ca6098a4-7f9b-11ed-a9ae-cb2ad8a0ece8 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandatee/d283fd40-f781-4300-a913-60658e2aec85 | |
7 | |
In uitvoering van het relanceplan Vlaamse Veerkracht beslist de Vlaamse Regering om <strong data-__set-by="rdfa-editor">extra </strong>te <strong data-__set-by="rdfa-editor">investeren in de versterking van de brede basiszorg en verhoogde zorg in scholen voor gewoon basis- en secundair onderwijs</strong> door het <strong data-__set-by="rdfa-editor">toekennen van een subsidie van 6 miljoen euro aan de private stichting Leerpunt</strong>. Het reduceren van de leerachterstanden van alle lerenden, in het bijzonder van leerlingen in kwetsbare posities is hierbij een belangrijk speerpunt. Leerpunt moet leraren(teams) versterken in hun didactisch handelen in de klas met het oog op het reduceren van de leerachterstanden. | |
Leerpunt: subsidie brede basiszorg en verhoogde zorg Ontwerpbesluit van de Vlaamse Regering tot toekenning van maximaal 6.000.000 euro aan de private stichting Leerpunt voor de versterking van de brede basiszorg en verhoogde zorg in scholen voor gewoon basisonderwijs en gewoon secundair onderwijs voor de periode van 17 december 2022 tot en met 31 augustus 2026 |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.