Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/nieuwsbrief-info/632AC4705CD4B179BD8711DC weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
632AC4705CD4B179BD8711DC | |
Uitbreiding standaardtrajecten in secundair onderwijs: wijzigingsbesluit | |
2022-09-27T11:51:02.709Z | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/ee9bda4a-f54a-41d5-be2f-9d45781623be | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/a8407a18-3e5a-11ed-a4c8-8166c197f354 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandatee/f7fe3320-7c15-4322-b907-02571d3dfe6e | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandatee/d283fd40-f781-4300-a913-60658e2aec85 | |
10 | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/6329B94E5CD4B179BD87117D | |
http://themis.vlaanderen.be/id/stuk/6329B94E5CD4B179BD87117E | |
Binnen het onderwijsaanbod van het <strong data-__set-by="rdfa-editor">secundair onderwijs</strong> kunnen arbeidsmarktgerichte structuuronderdelen duaal worden ingericht. Dit betekent een combinatie van lescomponent met werkplekcomponent. Tegenover elk duaal structuuronderdeel staat een standaardtraject. De <strong data-__set-by="rdfa-editor">standaardtrajecten</strong> <strong data-__set-by="rdfa-editor">bevatten de minimale inhoudelijke en organisatorische modaliteiten van de opleiding in kwestie</strong>. In aanloop naar het <strong data-__set-by="rdfa-editor">schooljaar 2022-2023</strong> zijn <strong data-__set-by="rdfa-editor">aanpassingen aan verschillende standaardtrajecten noodzakelijk</strong> door veranderingen in de externe certificering of in de samenstelling, of door de uitwerking van nieuwe opleidingen. De Vlaamse Regering keurt daarvoor het <strong data-__set-by="rdfa-editor">wijzigingsbesluit</strong> goed. | |
Ontwerpbesluit van de Vlaamse Regering tot wijziging van het besluit van de Vlaamse Regering van 12 oktober 2018 tot vastlegging van structuuronderdelen duaal en standaardtrajecten in het secundair onderwijs, wat betreft een uitbreiding van de standaardtrajecten |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.