Detailpagina voor onderwerp
Deze pagina geeft informatie over het onderwerp http://themis.vlaanderen.be/id/nieuwsbrief-info/62C3082D8E6C4430A889732F weer, door relaties en details te tonen.
Eigenschappen en relaties
Directe links van het onderwerp.
Eigenschap | Onderwerp |
---|---|
62C3082D8E6C4430A889732F | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/document-type/63d628cb-a594-4166-8b4e-880b4214fc5b | |
http://themis.vlaanderen.be/id/mandatee/d283fd40-f781-4300-a913-60658e2aec85 | |
Plan Vlaamse veerkracht: 475.000 euro subsidie Hogeschool PXL voor Appwel, een digitale tool voor welbevinden in scholen | |
2022-07-12T11:57:29.489Z | |
http://themis.vlaanderen.be/id/agendapunt/cdebd832-01d9-11ed-8c80-a74674fb7581 | |
5 | |
Binnen het relanceplan Covid-19 van onderwijs gaat er bijzondere aandacht naar het <strong data-__set-by="rdfa-editor">mentaal welbevinden van leerlingen</strong>. Het meten van dit mentaal welbevinden is daarin een cruciale eerste stap. De Vlaamse Regering<strong data-__set-by="rdfa-editor"> kent in dit verband een subsidie toe van 475.000 euro aan Hogeschool PXL voor de ondersteuning, zowel in bereik als in doelgroep, van de reeds bestaande digitale tool ‘Appwel’</strong> voor de periode september 2022 - juni 2024. Deze tool, ontwikkeld door Hogeschool PXL, meet op leerling-, klas- en schoolniveau het welbevinden en stelt deze resultaten GDPR-conform ter beschikking aan zorgcoördinatoren en leerlingenbegeleiders. Met de subsidie kan de tool breder worden ingezet in scholen van het secundair onderwijs, en verder uitgebreid worden naar scholen van het basisonderwijs. | |
http://themis.vlaanderen.be/id/concept/thema/ee9bda4a-f54a-41d5-be2f-9d45781623be | |
Hogeschool PXL: subsidie Appwel Ontwerpbesluit van de Vlaamse Regering tot toekenning van een subsidie van maximaal 475.200,00 euro aan Hogeschool PXL voor de inzet van een digitale tool welbevinden in scholen van het basisonderwijs en secundair onderwijs voor de periode van 1 september 2022 tot en met 30 juni 2024 |
Verwijzingen
Inverse links naar het onderwerp.
Geen verwijzingen gevonden.